Gå til innhold

Trampoline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det slik at det var de i det røde huset som eide trampolinen? I såfall synes jeg det var merkelig at den stod nærere naboen enn deres eget hus.

En kan ikke akseptere alt kun fordi det er barn som står bak.

Selv ville jeg ikke funnet meg i at trampolinen stod der den gjør, dersom den brukes regelmessig.

Det er lite koselig å sitte ute dersom en knapt hører seg selv tenke.

Når domstolene ikke er sitt ansvar bevisst ville jeg i nattens mulm og mørke sabotert denne trampolinen. Etter en skade eller to ville nok naboene droppet den "farlige" trampolinen.

Vil tro at plassering av trampolina er gjort ut fra hvor flatt det er der den skal stå, ikke ut fra hvor den kan sjenere naboen mens de selv slipper støy.

Skrevet

Men da har du tatt alle forholdsregler og da blir det mye greiere.

Jeg har vært på hotell med trampoline og ikke var det sikkerhetsnett og ingen fulgte med. Jeg nektet minstemann og hoppe. Den var full av unger.

Jeg satt ut å så ut av vinduet for noen år siden på naboens trampoline som ikke har sikkerhetsnett.

Der hoppet det sikkert 5 - 6 unger i forskjellige størrelser, det der kan aldri gå bra sa jeg til mannen min.

Dagen etter kom dattera i huset på 5 år med brukket bein, en av de store guttene hadde tråkket på beinet. Var ganske komplisert brudd også.

Hos en av kompisene til sønnen min står trampolina på asfalten, uten sikkerhetsnett.

Ulykker kan selvfølgelig skje samme hva, men hvis man skal ha trampoline syns jeg faktisk at man kan ta seg råd til sikkerhetsutstyret også. Her i huset har de tre eldste spleiset på trampolinen og vi har spandert sikkerhetsnettet.

Skrevet

Jeg satt ut å så ut av vinduet for noen år siden på naboens trampoline som ikke har sikkerhetsnett.

Der hoppet det sikkert 5 - 6 unger i forskjellige størrelser, det der kan aldri gå bra sa jeg til mannen min.

Dagen etter kom dattera i huset på 5 år med brukket bein, en av de store guttene hadde tråkket på beinet. Var ganske komplisert brudd også.

Hos en av kompisene til sønnen min står trampolina på asfalten, uten sikkerhetsnett.

Ulykker kan selvfølgelig skje samme hva, men hvis man skal ha trampoline syns jeg faktisk at man kan ta seg råd til sikkerhetsutstyret også. Her i huset har de tre eldste spleiset på trampolinen og vi har spandert sikkerhetsnettet.

Helt enig.

Skrevet

Vet ikke helt hvilken sak du sikter til, men jeg hadde garantert sendt ungene med haugevis av kompiser ut i hagen for å spille fotball, hvis naboene klaget slik at vi ikke fikk ha trampoline :) Eller kanskje leke krig - det bråker det!

Enig!

Får jeg en klage så skal jaggu ballen trille tilbake ja!

(Musikk,radio,plenklipping,fliring og hund) Uroer ikke mindre enn barn på trampoline.

Gjest fra sine
Skrevet

Her er husene tett (vi er nærmeste nabo til Schiong, les i se&hør..)

Selv har vi en regel om ingen hopping etter sju om kvelden. Og blir det mye skrik og skrål, stenger vi også trampisen for noen timer..

Bor man tett, må man ta hensyn. Og selv om jeg synes at mine barn er kjempesøte, tror jeg ikke naboen er like enig etter tre timer med hopping.

Mye verre synes jeg våre andre naboer er, de får Osbournes til å framstå som Smiths venner..

Hvert år i juni reiser de på heisatur til Tyrkia, og da er det tyrkisk musikk på full guffe i hagen resten av sommeren.

Mens moren i huset (som er veldig lik hu stripperdama til Sven O.) sprader rundt og viser fram alle sine flotte tatoveringer..

Skrevet

Det er å gjøre en flue om til elefant. Gud hjelpe meg hva det går an å irritere seg over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...