Gå til innhold

Hersens hest!!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

reklamen under her, den hesten... skikkelig ubehagelig. (den som kommer innimellom tena osv osv..) Er det virkelig nødvendig å belaste oss med så _flimrende_ reklame?

Her skriver vi GRATIS for hjemmet-mortensen, og så skal de lage slike dårlige 'arbeidsforhold' på et forum for HELSE!

Riktignok funker stedet godt, og gir oss mye nyttig og moro. Men synes det går over grensen :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fine med NIS er at jeg slipper både hester og Teena..

Skrevet

Det fine med NIS er at jeg slipper både hester og Teena..

Å? Lurer på hvalsags innstillinger du har gjort da. Jeg får jo ikke gjort noe særlig på nett, hvis jeg ikke sier nei til mye av det NIS har som std-instillinger.

Skrevet

Hadde en installasjon av NIS på en maskin som høres ut som den du har, fikk ikke blokkert mye reklame uten at sider slutta å virke.

På denne maskinen har jeg kun lagt inn NIS, satt blokkering til standard, og her kommer ikke inn *noe* som ikke skal inn. Har ikke gjort noe ekstra fra eller til.

Skrevet

Hadde en installasjon av NIS på en maskin som høres ut som den du har, fikk ikke blokkert mye reklame uten at sider slutta å virke.

På denne maskinen har jeg kun lagt inn NIS, satt blokkering til standard, og her kommer ikke inn *noe* som ikke skal inn. Har ikke gjort noe ekstra fra eller til.

lucky you!

jeg måtte legge mailadressen min ut på nett et sted, og nå strøymer det på av tilbud fra hele verden, via ...via..via.. fra en norsk online-adresse. Men med ny avsender, uten at det kommer som 'Fw.'

Nytt avsendernavn hver gang, ny avsenderadr.

H###vetes dritt!

ja der fikk du dagens hjertesukk... *ler*... uten at du har gjort noe galt idetheletatt :)

Jeg får sende over en god flaske rødvin som du kan kose deg med!

Skrevet

Hvilken hest og hvilken teena?

Ser ingen av de jeg. Ble veldig nysgjerrig nå...

Hva er hesten reklame for?

Skrevet

Hvilken hest og hvilken teena?

Ser ingen av de jeg. Ble veldig nysgjerrig nå...

Hva er hesten reklame for?

hei,

det var en stor sort hest, som 'passerte', og så kom det visst en hund løpende også. Jeg gadd ikke se hva det var reklame for. Jeg måtte plassere skjermvinduet mitt slik at jeg ikke så dem, de var utrolig plagsomme. Vi kommer til å bli syke av all den hersens reklamen som er nødt å hoppe opp og ned og rope på oppmerksomhet. Veldig stresende for øynene!

Tena er det reklame for hele tiden nesten, er ikke det sånn ikke-tisse-på-seg-bind? altså mot inkontinens? minner meg om den første tiden med bindreklame med vinger...

men den er rolig, iallfall.

Gjest engel (har med hjemmebrent og cola)
Skrevet

Jeg har Norton på min maskin og ser ikke en eneste reklame og får heller ikke ett eneste pop-up vindu her. Herlig!

Schåål

Skrevet

Jeg har Norton på min maskin og ser ikke en eneste reklame og får heller ikke ett eneste pop-up vindu her. Herlig!

Schåål

:(

Hvem er du?

Jeg tror jo nesten du er meg, ved første øyekast. Flørter du, eller plager du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...