tiliti Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Her leser jeg test i avisa at omtrent ingen røykvarslere reagerer som de skal. Vel, de har ikke testet mine. Forsøk å stek noe i min RENE ovn - UUUUUUUL. Tenn et stearinlys eller to, uten synlig røyk for meg, etter noen minutter UUUUUUL Forsøk å stek noe på stekepanna - UUUUUUUL Argh, vel, de virker iallefall, men jeg glemmer jo stadig å sette i batteriene igjen, så hva er poenget da? Noen tips? Det er én på soverommet rett ved stua, og en på spisestua rett ved stua. Det er ingen plasser å flytte den siste slik at den ikke slår ut på alt mulig. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 kan du stille følsomheten? sjekket det? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Sånn er det med vår også hver gang det blir bittelitte gran røyk på kjøkkenet, røykvarselen står i stua, men utenfor kjøkkendøra. Skikkelig irriterende. Heldigvis reagerer den stort sett ikke på at vi fyrer i ovnen som også er i stua. 0 Siter
tiliti Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 kan du stille følsomheten? sjekket det? Hm, er bare sånne gode gamle hvite runde røykvarslere fra 80-tallet. Ser ikke ut som noe kan stilles. Kanskje jeg burde forsøke å bytte den i stua med en av de nye, som ikke reagerte helt som de skulle på enkelte typer brann? Denne tror jeg reagerer på hva som helst, er helt vill. 1 stearinlys! Det bare sto der og brant for seg selv, fyrte ikke engang på det inne på rommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.