flisa Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 > >En kvinne gikk i skogen da hun plutselig snublet over noe, som ved >nærmere ettersyn viste seg å være en oljelampe. >Hun gned på den og opp kom naturligvis en ånd. >Får jeg tre ønsker nå? spurte hun. >Nei, svarte ånden. På grunn av de dårlige tidene, devaluering og global >konkurranse og sånt dritt, får man kun ETT ønske nå for tiden. Nå, hva >skal det være? >I så fall vil jeg ha fred i Midtøsten, sa kvinnen og trakk frem et >kart. Ser du dette kartet? Jeg vil at disse landene skal slutte å slåss >med hverandre. >Ånden kastet ett blikk på kartet og utbrøt: Men herregud!! De landene >har jo kriget i tusener av år!! Tror ikke det går an å gjøre noe med >det. Jeg er dyktig, men ikke SÅ dyktig. Ønsk noe annet! >Kvinnen tenkte en stund, og sa så: >Jeg har ikke lykkes i å treffe Den Rette. En omtenksom og elskverdig >mann, som er hensynsfull, kan lage mat, tar halvparten av husarbeidet >og som er en god elsker og ikke ser på sport hele tiden. Kort sagt, en >ideell livdsledsager. >Ånden var stille en stund, sukket og sa: >Få se på den jævla kartet igjen...... > > > > 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.