kattnosa Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 det er snart jul,, og vi i familien har begynt planleggingen av juleverksted.Jeg husker i fjor at jeg leste jeg om en type roll on tekstilmaling som passet for barn. Jeg husker ikke hva den het eller hvor jeg kan finne tak i den. Kan noen hjelpe meg 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ta deg en tur her og se om du kan finne noe: http://www.pandurohobby.no 0 Siter
Platina Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er ikke det noe med Anakonda eller liknende tro... Prøvde litt forskjellig men fant det ikke, og anaconda.com er det iallefall ikke. Da kom det opp en side hvor det ikke egner seg å ha guttungen på fanget, for å si det sånn.. . 0 Siter
kattnosa Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Er ikke det noe med Anakonda eller liknende tro... Prøvde litt forskjellig men fant det ikke, og anaconda.com er det iallefall ikke. Da kom det opp en side hvor det ikke egner seg å ha guttungen på fanget, for å si det sånn.. . Heisann.. det var www.anaconda.no Tusen Takk!! jeg fant malingen,, nå blir det juleverksted 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.