Gå til innhold

Pusen min er borte...

Anbefalte innlegg

Gjest savnerpus
Skrevet

hei hei...

jeg er kjempetrist for tida.. pusen min slapp jeg ut fredags morgen og etter det har jeg ikke sett han. Savner han kjempemasse.. Han er en kastrert monse på 1,5 år.. Han har aldri vært så lenge borte før, allid vært hjemme, kun ute noen få netter, men aldri sammenhengende..

Er kjemperedd for at han ikke kommer hjem igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du?

Så melding om en ihjelkjørt katt ved Rælingstunellen i Romerikes Blad i helga...

Håper du bor et annet sted, da!

Fælt å savne pus...:o/

Gjest Hundeelsker
Skrevet

Stakker!

Hater katter selv, men elsker hunder, det er kjempe trist når hunden er borte iallefall. MEN vi har alltid fått de tilbake igjen.

Jeg vet ikke hvor du bor, jeg kommer fra et passe stort sted. Vi har ringt til politiet og melddt i fra at vi mangler en hund. Og dyrlegen. Nå må det være sagt at vi kjenner dyrlegen ganske godt da. Han drar rundt i distriktet hele tiden og får med seg alt sladderet + om kvelden har han smådyrsklinikk som han driver. Dyrleger får alltid med seg om noen har funnet et dyr som de tar midlertidig vare på. Vi har også ringt inn på radioen og etterlyst hunden. Jeg ser ofte på stolper i byen og på butikker oppslag om savnede dyr eller eiere. Det samme i avisen.

Vi har alltid funnet våre firbeinte, (fuler som har fløyet ut terassedøren er det verre med) Nå høres jeg vel ut som en forferdelig eier siden kjeledyret har forsvunnet flere ganger, det er ikke fra meg det har rømt altså, men pga det er redd høye smell, så har den gått løs ute og det har begynt å tordne eller naboen skyter med hagle, hunden får panikk og løper. Når hun kommer hjem igjen vifter hun med halen og er glad igjen:-)

Engang fant vi en hund som vi tok vare på kjempe lenge, fordi de som eide den synest det var flaut å si ifra at det var borte. Vi måtte finde eigeren. Ganske tåpelig, ikke vær redd for å spørre om, noen har sett katten din, eller fortell at den er borte.

Lykke til! Den kan fremdeles komme tilbake levendes:-)

*trøsteklem*

Gjest savnerpus
Skrevet

Bor på et ganske lite sted i nord-nordland... har skrevet annonse på lokalnettsiden vår, har fortalt folk det å. Jeg og noen venner var ute å letet i går.. Håper vi finner han.. savner han så fælt.. Skal legge inn annonse i lokalavisa å.. Så får man vel bare krysse fingrene for at lillepus snart står på trappa...

Gjest true_love
Skrevet

Uff synes synd på deg. Har selv en hunnkatt som jeg er veldig glad og vil ikke miste henne. Heng opp bildelapper overalt, feks på butikken i nærheten. bussholdeplasser o.l. Håper katten din bare er ute på dametur og at den dukker opp igjen snart.

Skrevet

Stakker!

Hater katter selv, men elsker hunder, det er kjempe trist når hunden er borte iallefall. MEN vi har alltid fått de tilbake igjen.

Jeg vet ikke hvor du bor, jeg kommer fra et passe stort sted. Vi har ringt til politiet og melddt i fra at vi mangler en hund. Og dyrlegen. Nå må det være sagt at vi kjenner dyrlegen ganske godt da. Han drar rundt i distriktet hele tiden og får med seg alt sladderet + om kvelden har han smådyrsklinikk som han driver. Dyrleger får alltid med seg om noen har funnet et dyr som de tar midlertidig vare på. Vi har også ringt inn på radioen og etterlyst hunden. Jeg ser ofte på stolper i byen og på butikker oppslag om savnede dyr eller eiere. Det samme i avisen.

Vi har alltid funnet våre firbeinte, (fuler som har fløyet ut terassedøren er det verre med) Nå høres jeg vel ut som en forferdelig eier siden kjeledyret har forsvunnet flere ganger, det er ikke fra meg det har rømt altså, men pga det er redd høye smell, så har den gått løs ute og det har begynt å tordne eller naboen skyter med hagle, hunden får panikk og løper. Når hun kommer hjem igjen vifter hun med halen og er glad igjen:-)

Engang fant vi en hund som vi tok vare på kjempe lenge, fordi de som eide den synest det var flaut å si ifra at det var borte. Vi måtte finde eigeren. Ganske tåpelig, ikke vær redd for å spørre om, noen har sett katten din, eller fortell at den er borte.

Lykke til! Den kan fremdeles komme tilbake levendes:-)

*trøsteklem*

Jeg fatter ikke hvordan det går an å f.eks "hate katter" når man "elsker hunder". En ting er at man ikke er spesiellt begeistret for en ting, men hva fremprovoserer hat? Selv er jeg ikke spesiellt glad i unger, men jeg blir provosert når folk snakker om at de hater dem.

".........................."

Skrevet

De siste dagene har jeg og hatt samme bekymring som deg, og da spessielt fordi i nabolaget vårt er det en eller annen dust som driver å legger ut rottegift så til nå har fire katter og en hund måtte bøte med livet!

Katten min ar borte i ganske mange dager, og dette er ikke likt henne i det hele tatt, og spessielt da ikke i det været vi har hatt her opp de dagene... (snøkav, hagl, storm, regn osv) Men så kom hun da, i går kveld ikka var hun våt eller forkommen bare lit ihelsulten og gikk løs på matskålen med engang...

Min konklusjon er at hun har vært innestengt i en garsje eller en låve:)

Ta deg en tur ut å let... en annen katt av meg satt fast i et tre i flere dager da jeg var liten!

Skrevet

De siste dagene har jeg og hatt samme bekymring som deg, og da spessielt fordi i nabolaget vårt er det en eller annen dust som driver å legger ut rottegift så til nå har fire katter og en hund måtte bøte med livet!

Katten min ar borte i ganske mange dager, og dette er ikke likt henne i det hele tatt, og spessielt da ikke i det været vi har hatt her opp de dagene... (snøkav, hagl, storm, regn osv) Men så kom hun da, i går kveld ikka var hun våt eller forkommen bare lit ihelsulten og gikk løs på matskålen med engang...

Min konklusjon er at hun har vært innestengt i en garsje eller en låve:)

Ta deg en tur ut å let... en annen katt av meg satt fast i et tre i flere dager da jeg var liten!

Uff, faren til ei venninne av meg stengte en katt inne i en utendørs bod de har, som de har hage-ting i, stengte den for vinteren. Neste vår fant de naboens katt død.

Ikke med vilje vel å merke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...