Gå til innhold

Judging Amy

Anbefalte innlegg

Gjest pittoresk
Skrevet

Er det mange som ser denne serien?

Liker du den? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg synes det er en koselig serie.

Amy er igrunn ei tøff dame, Maxine kan være litt irrrel tider...., van axel er kjekk/mystisk, donna er morsom :)

Fikke bare lyst til å høre hva andre synes mens jeg gleder meg til det begynner ikveld :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Babette

16

• sigga

9

• amber sun

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns det er en kjempekoselig serie, og det er en av de veldig få tv-seriene jeg følger med på for tida. Nå har jo akutten slutta og...

Gleder meg til i kveld ja, i dag har jeg til og med kjøpt inn stratos og cola for anledningen. (fordi jeg er veeeeeldig godtesjuk og da..)

Skrevet

Synes serien er fin, men Amy er en elendig skuespiller.

Snakker veldig fort og hakkete, helt uten følelser. Akkurat som hu som er så ekkel mot foreldrene sine, i Gilmore girls. Rory eller noe sånt..

Tyne Daly er helkul, Donna er god, Gillian og mannen er kjempesøte, Bruce er kjekk, Kyle og Vincent er en stor plage. Det samme er damene deres.

Men den verste er den grusomme ungen, en forferdelig babystemme på den der Lauren.

Også er det tydeligvis alltid høst i Connecticut..!

Skrevet

Synes serien er fin, men Amy er en elendig skuespiller.

Snakker veldig fort og hakkete, helt uten følelser. Akkurat som hu som er så ekkel mot foreldrene sine, i Gilmore girls. Rory eller noe sånt..

Tyne Daly er helkul, Donna er god, Gillian og mannen er kjempesøte, Bruce er kjekk, Kyle og Vincent er en stor plage. Det samme er damene deres.

Men den verste er den grusomme ungen, en forferdelig babystemme på den der Lauren.

Også er det tydeligvis alltid høst i Connecticut..!

"Også er det tydeligvis alltid høst i Connecticut..!"

hehe det har jeg også lagt merke til, det er høst og alltid ganske dystert vær. Glad jeg ikke bor der;-)

Og helt enig med deg når det gjelder Lauren!

Skrevet

Syns det er en kjempekoselig serie, og det er en av de veldig få tv-seriene jeg følger med på for tida. Nå har jo akutten slutta og...

Gleder meg til i kveld ja, i dag har jeg til og med kjøpt inn stratos og cola for anledningen. (fordi jeg er veeeeeldig godtesjuk og da..)

Har AKutten slutta???

Hva skjedde i sist episode?

Skrevet

Har AKutten slutta???

Hva skjedde i sist episode?

Sesongavslutning i går! Og det skjedde alt for mye til at jeg klarer å gi et godt referat.

Skrevet

Jeg elsker serien. Må ha med hver episode, tirsdagen er hellig, he he.

Hvis du søker på Judging Amy, ser du alle diskusjonene vi har hatt etter flere episoder...

Skrevet

Sesongavslutning i går! Og det skjedde alt for mye til at jeg klarer å gi et godt referat.

ååå...vi kom hjem fra ferie igår kveld, og jeg fikk ikke med noenting på tv.

Viktigste: hva med Dr.Luka og hun med krøller (som har en sønn)?

Skrevet

ååå...vi kom hjem fra ferie igår kveld, og jeg fikk ikke med noenting på tv.

Viktigste: hva med Dr.Luka og hun med krøller (som har en sønn)?

Ikke så mye, de skulle ringes bare.

Skrevet

Ulp? Sesongavslutning???

Skrevet

Jeg digger den! Tyne Daly er herlig, det samme er Bruce og Donna. Og sjefen til Tyne.

Skrevet

Alt var fortsettelse neste nummer. Carter og Kem, lespa og babyen, Luka og hun med krøllene....

Vi får vente til over jul, tenker jeg.

Skrevet

jeg pleide å se på hver episode før, men så begynte "Den 3. vakten" på NRK2 igjen kl. 2125(tror jeg)...og den danker glatt ut AMY:

Skrevet

Alt var fortsettelse neste nummer. Carter og Kem, lespa og babyen, Luka og hun med krøllene....

Vi får vente til over jul, tenker jeg.

Husker du hun "pensjonerte" strippedama som lekte seg med Sven O Høiby for noen uker siden?

Det står om henne i denne ukas Se og Hør. Hun er faktisk bare 34 år. Jeg tippet bortimot 20 år eldre, hun så jo skikkelig sliten ut.

Skrevet

Husker du hun "pensjonerte" strippedama som lekte seg med Sven O Høiby for noen uker siden?

Det står om henne i denne ukas Se og Hør. Hun er faktisk bare 34 år. Jeg tippet bortimot 20 år eldre, hun så jo skikkelig sliten ut.

Jøss. det var sprøtt. Hun så mye eldre ut enn meg ;o) (synes jeg da)

Skrevet

jeg pleide å se på hver episode før, men så begynte "Den 3. vakten" på NRK2 igjen kl. 2125(tror jeg)...og den danker glatt ut AMY:

Men den er i reprise da så jeg ser alltid reprisen på nrk. Ellers så er jeg enig i at den tredje vakten faktisk er litt bedre

Skrevet

Jøss. det var sprøtt. Hun så mye eldre ut enn meg ;o) (synes jeg da)

Det synes jeg også, fru R.

Skrevet

Det synes jeg også, fru R.

Da er vi enige. Det er godt vi ser så unge ut. Ikke en dag over 29 ;o)

Skrevet

Men den er i reprise da så jeg ser alltid reprisen på nrk. Ellers så er jeg enig i at den tredje vakten faktisk er litt bedre

Når går reprisen da? mener den går ganske seint på torsdag, stemmer det?

Skrevet

Det verste med serier er at de slutter. Jeg savner Mordkommisjonen fortsatt. Den ligger høyt på min "beste serier gjennom tidene"-liste.

Men Judging Amy er også med.

Nå er det altså exit David Mc Claren, og vi kan fatte nytt håp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...