Gå til innhold

Judging Amy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går reprisen da? mener den går ganske seint på torsdag, stemmer det?

Ja, gjør det ikke det. En periode gikk den på søndag i reprise også.

Eller så hender det jeg tar det opp på video, når jeg husker at jeg har det da for det har jeg egentlig glemt ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Babette

16

• sigga

9

• amber sun

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det verste med serier er at de slutter. Jeg savner Mordkommisjonen fortsatt. Den ligger høyt på min "beste serier gjennom tidene"-liste.

Men Judging Amy er også med.

Nå er det altså exit David Mc Claren, og vi kan fatte nytt håp.

Den dagen Amy får Bruce så slutter ratt serien. Det er jo det som holder spenningspunktet oppe uansett hvor kjedelig episoden er. Og i dag var den ganske laber

Skrevet

Da er vi enige. Det er godt vi ser så unge ut. Ikke en dag over 29 ;o)

Ingeborg Sørensen var 29 i årevis. Uten sammenligning for øvrig, hehe. Jeg er ingen fan av henne.

Skrevet

Ja, gjør det ikke det. En periode gikk den på søndag i reprise også.

Eller så hender det jeg tar det opp på video, når jeg husker at jeg har det da for det har jeg egentlig glemt ;o)

Ja, video er jo en god ide. Men vi får ikke stilt inn video'n sånn at vi kan ta opp på den. Og det til tross for at en av mine beste venner er reperatør av elektriske artikler...;(

Skrevet

Ingeborg Sørensen var 29 i årevis. Uten sammenligning for øvrig, hehe. Jeg er ingen fan av henne.

Men hun holder seg bra da. Jeg skal aldri bli mer enn 29 og ha resten i banken ;o)

Skrevet

Den dagen Amy får Bruce så slutter ratt serien. Det er jo det som holder spenningspunktet oppe uansett hvor kjedelig episoden er. Og i dag var den ganske laber

ÅÅÅ, er det HAn du venter på altså?? spennende.............

Skrevet

Ja, video er jo en god ide. Men vi får ikke stilt inn video'n sånn at vi kan ta opp på den. Og det til tross for at en av mine beste venner er reperatør av elektriske artikler...;(

Kjedelig. Min er bare stilt inn på tvn, tv2 og nrk2, gidder jo aldri å ta opp mer men husker det noen ganger. Glemte det i dag.

Skrevet

Har dere parabol?

Vi får ikke tatt opp på vår video heller, ikke på andre kanaler enn den man faktisk ser på. Og da er jo hele poenget borte. Med mindre tv-en får stå på og i fred mens den tar opp (hvis vi er opptatt/borte).

Og jeg har altså fått det forklart at det er fordi vi nå har tv-signaler via parabol. Når vi hadde kabel-tv så funka det helt fint.

Skrevet

ÅÅÅ, er det HAn du venter på altså?? spennende.............

Det er klart. Han er råbarsk og jeg som ikke liker afroamerikanere engang

Skrevet

Det verste ville være hvis den sluttet sånn uavklart, at vi så dem kysse uten å vite hvordan det går videre. Da dauer jeg.

Amy er kjempeflink til å rote det til for seg. Hun kan jo også ende opp med eksmannen sin igjen. Han er jo ikke gift lenger.

Skrevet

Har dere parabol?

Vi får ikke tatt opp på vår video heller, ikke på andre kanaler enn den man faktisk ser på. Og da er jo hele poenget borte. Med mindre tv-en får stå på og i fred mens den tar opp (hvis vi er opptatt/borte).

Og jeg har altså fått det forklart at det er fordi vi nå har tv-signaler via parabol. Når vi hadde kabel-tv så funka det helt fint.

Nei, vi har ikke parabol. Skulle gjerne hatt det men...tv'n er ikke av de nyeste da. 5 år,..men det skulle velgått. Vel, jeg får ta en ny telefon til kompisen for å høre om han har en ny ting vi kan prøve...

Skrevet

Det er klart. Han er råbarsk og jeg som ikke liker afroamerikanere engang

Joda,...ikke så værst han nei..men de to???????????tjæææ...

Skrevet

Det verste ville være hvis den sluttet sånn uavklart, at vi så dem kysse uten å vite hvordan det går videre. Da dauer jeg.

Amy er kjempeflink til å rote det til for seg. Hun kan jo også ende opp med eksmannen sin igjen. Han er jo ikke gift lenger.

Nå har du sikkert oppdaget neste intrige. Han vil ha dattera og Amy tror at de må flytte sammen igjen. Nei....

Skrevet

Joda,...ikke så værst han nei..men de to???????????tjæææ...

Men de er jo så forelsket i hverandre uten å forstå det

Skrevet

Men hun holder seg bra da. Jeg skal aldri bli mer enn 29 og ha resten i banken ;o)

Ja, det skal hun ha. Det gjør Lillian Müller også, men hun lever som en asket.

Kim Basinger ser også ung ut. Men hun verken ler eller gråter, for å unngå rynker, i følge disse tullebladene.

Skrevet

Men de er jo så forelsket i hverandre uten å forstå det

ja,de er nok det.Men jeg likte så godt han der som hun har holdt littpå med nå da..

(minner meg om en fra mitt liv nemlig... hrmmmmmmmm)

Og så hadde det jo vært en "sprek" situasjon for en såpe fra USA..

Skrevet

Nå har du sikkert oppdaget neste intrige. Han vil ha dattera og Amy tror at de må flytte sammen igjen. Nei....

Tror du han vil ha dattera uten å ha noen kjerring, da? Det var hun (den unge eksen) som presset på forrige gang, da de nesten havnet i rettssalen.

Egentlig er det Maxine som er limet og den viktigste personen i denne serien. Det er ikke Amy.

Skrevet

Ja, det skal hun ha. Det gjør Lillian Müller også, men hun lever som en asket.

Kim Basinger ser også ung ut. Men hun verken ler eller gråter, for å unngå rynker, i følge disse tullebladene.

Å, så det er derfor jeg har rynker da. Jeg både ler og gråter stadig vekk og lagt på meg har jeg også :o(

Skrevet

Nei, vi har ikke parabol. Skulle gjerne hatt det men...tv'n er ikke av de nyeste da. 5 år,..men det skulle velgått. Vel, jeg får ta en ny telefon til kompisen for å høre om han har en ny ting vi kan prøve...

Men da tror jeg det er noe med at kabel-tv-kabelen må være koblet inn på videospilleren, ikke på tv-en. Så går kabel-tv-signalene gjennom videoen. Hvis jeg ikke husker feil eller er på jordet nå da...

Skrevet

ja,de er nok det.Men jeg likte så godt han der som hun har holdt littpå med nå da..

(minner meg om en fra mitt liv nemlig... hrmmmmmmmm)

Og så hadde det jo vært en "sprek" situasjon for en såpe fra USA..

Han nå er ikke så verst, mye bedre enn Stu i hvert fall.

Men Peter har jo kommet seg da, spiller i rockeband og har blitt morsom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...