Gå til innhold

Judging Amy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de er jo så forelsket i hverandre uten å forstå det

HAN forstår det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Babette

16

• sigga

9

• amber sun

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du han vil ha dattera uten å ha noen kjerring, da? Det var hun (den unge eksen) som presset på forrige gang, da de nesten havnet i rettssalen.

Egentlig er det Maxine som er limet og den viktigste personen i denne serien. Det er ikke Amy.

Kanskje fordi det er henne vi kan identifisere oss med. Selv om jeg synes hun faller for veldig gamle mannfolk da

Skrevet

Men da tror jeg det er noe med at kabel-tv-kabelen må være koblet inn på videospilleren, ikke på tv-en. Så går kabel-tv-signalene gjennom videoen. Hvis jeg ikke husker feil eller er på jordet nå da...

Kabelen må være koblet i videoen da og så deretter fra videoen og inn i tven.

Skrevet

HAN forstår det.

Det er lenge til Amy forstår det. Jeg vil ikke at den serien skal slutte.

Skrevet

Han nå er ikke så verst, mye bedre enn Stu i hvert fall.

Men Peter har jo kommet seg da, spiller i rockeband og har blitt morsom

Ja, hehe...men jeg liker ikke Peter jeg da. Selv om han faktisk kan få meg til å le.

Du skjønner at jeg har den uvanen at i serier jeg følger med på "gjør jeg om" på personene og sammenligner dem med personer jeg kjenner/kjenner til....sykt??? Ja,mulig men dog...Og Peter er ikke en jeg liker nei..

Skrevet

Å, så det er derfor jeg har rynker da. Jeg både ler og gråter stadig vekk og lagt på meg har jeg også :o(

Det var jo et pussig utsagn av en skuespiller, iallfall. Rollene begrenser seg sterkt! Ser for meg at hun må godkjenne manus på forhånd, eventuelt stryke gråt og latter, hehe...

Skrevet

Kabelen må være koblet i videoen da og så deretter fra videoen og inn i tven.

Ja, men så lenge man har en videospiller, så er vel allerede denne koblet til tv-en. Tenkte ikke på at det var nødvendig å nevne... :-)

Skrevet

Tyne Daly er fullstendig fantastisk!

Både rollefiguren og skuespilleren gjør serien verdt å se.

Skrevet

Kanskje fordi det er henne vi kan identifisere oss med. Selv om jeg synes hun faller for veldig gamle mannfolk da

For det første er hun den beste skuespilleren i serien, og har en fabelaktig karisma, som hun smelter sammen med rollefiguren. For det andre er hennes rollefigur sterk, fascinerende, tankevekkende og rørende.

Skrevet

Ja, hehe...men jeg liker ikke Peter jeg da. Selv om han faktisk kan få meg til å le.

Du skjønner at jeg har den uvanen at i serier jeg følger med på "gjør jeg om" på personene og sammenligner dem med personer jeg kjenner/kjenner til....sykt??? Ja,mulig men dog...Og Peter er ikke en jeg liker nei..

Jeg liker ham slik han er nå. Han er helt annerledes og i dag når han krangla med Gillian så skjønte jeg hvorfor han var så kjedelig før

Skrevet

Ja, men så lenge man har en videospiller, så er vel allerede denne koblet til tv-en. Tenkte ikke på at det var nødvendig å nevne... :-)

Du har sikkert ikke kobla riktig *sta*

Jeg elsker å koble slike ting og ingen av venninnene mine forstår hvordan man kobler alt sammen. VIdeoer, dvd, dekoder og flere tver.

Skrevet

Nå snakket vi nesten i kor! Jfr. mitt forrige innlegg.

Skrevet

For det første er hun den beste skuespilleren i serien, og har en fabelaktig karisma, som hun smelter sammen med rollefiguren. For det andre er hennes rollefigur sterk, fascinerende, tankevekkende og rørende.

Hun er skikkelig bra. Husker når jeg så på Cagney og Lacy at jeg den gangen trodde Cagney hadde hovedrollen men har sett noen episoder i det seinere og har skjønt at Lacy var den kule den gangen også :o)

Skrevet

Hun er skikkelig bra. Husker når jeg så på Cagney og Lacy at jeg den gangen trodde Cagney hadde hovedrollen men har sett noen episoder i det seinere og har skjønt at Lacy var den kule den gangen også :o)

Jeg husker den serien bare fjernt. Men a propos nostalgi:

I går hørte jeg en sang med Joan Armatrading på TV. "Why do you come here", tror jeg låta het. Jeg hadde nesten glemt Joan, hun er veldig bra. Jeg hørte mye på plater med henne rundt 1982. Tror jeg må smiske litt med noen som kan laste ned musikk fra nettet.

Skrevet

Jeg husker den serien bare fjernt. Men a propos nostalgi:

I går hørte jeg en sang med Joan Armatrading på TV. "Why do you come here", tror jeg låta het. Jeg hadde nesten glemt Joan, hun er veldig bra. Jeg hørte mye på plater med henne rundt 1982. Tror jeg må smiske litt med noen som kan laste ned musikk fra nettet.

Jeg har en plate med henne. Men har ikke stift på platespilleren og alle platene er havnet på loftet.

Men hun var bra. Men derimot har jeg Janis Ian på Cd og det er også bra.

Skrevet

Jeg har en plate med henne. Men har ikke stift på platespilleren og alle platene er havnet på loftet.

Men hun var bra. Men derimot har jeg Janis Ian på Cd og det er også bra.

Ja, hun er også bra. Og ikke å forglemme Patti Smith.

* Gauler: Because the night was made for lovers...*

Skrevet

Jeg liker ham slik han er nå. Han er helt annerledes og i dag når han krangla med Gillian så skjønte jeg hvorfor han var så kjedelig før

Så ikke dagens episode...men nå erdet tid for å lalle.. god natt dorthe.

...(",)..

Skrevet

Ja, hun er også bra. Og ikke å forglemme Patti Smith.

* Gauler: Because the night was made for lovers...*

Jeg har aldri hørt noe særlig av Patti Smith, sprøtt.

Men Carole King, Carly Simon og Joni Mitchell er liksom mine.

Skrevet

Så ikke dagens episode...men nå erdet tid for å lalle.. god natt dorthe.

...(",)..

sov godt, sigga

Skrevet

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...