Gå til innhold

Hva skal vi med terrorister? Vi har jo våre egne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo ved en rekke anledninger sagt til deg at jeg kun gjør mot deg som du gjør mot andre.

Og stort bedre kunne det vel ikke eksemplifiseres i denne lille tråden:-)

På samme måte som bin Laden kun gjør mot USA det han mener USA gjør mot muslimene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mr Kahn

21

• Prozak

9

• nanna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På samme måte som bin Laden kun gjør mot USA det han mener USA gjør mot muslimene.

Ikke bare som bin Laden mener, men også som du mener.

Ikke bare et eksempel på hvor likt dere tenker, men også på hvor enige dere er.....

Skrevet

Ikke bare som bin Laden mener, men også som du mener.

Ikke bare et eksempel på hvor likt dere tenker, men også på hvor enige dere er.....

Men nå er det jo du som skrev at det var slikt du oppførte deg...

Men du har vel en bortforklaring på det også. Du evner aldri å ta ansvar for noe du skriver - alltid "jeg skriver bare sånn fordi Sør gjør det!"

Skrevet

...at jeg driter fullkomment i hva du mener om meg som person og det jeg skriver. Jeg kan argumentere for meningene mine, du dilter bare i ræva på meg og sutrer fordi du mener å besitte en høyere moral. Dog uten at du er like høymælt når amerikanske hoder ruller over arabiske TV-skjermer.

Jeg feller ikke en tåre over disse Ba'at-voldsapenes skjebne, de har selv bedt om dette, og høster som de sår.

Du er komisk :-)

".........................."

Skrevet

Du er komisk :-)

".........................."

Ja, felles skjebne er felles trøst.

Skrevet

...at jeg driter fullkomment i hva du mener om meg som person og det jeg skriver. Jeg kan argumentere for meningene mine, du dilter bare i ræva på meg og sutrer fordi du mener å besitte en høyere moral. Dog uten at du er like høymælt når amerikanske hoder ruller over arabiske TV-skjermer.

Jeg feller ikke en tåre over disse Ba'at-voldsapenes skjebne, de har selv bedt om dette, og høster som de sår.

Du skriver: "Jeg feller ikke en tåre over disse Ba'at-voldsapenes skjebne, de har selv bedt om dette, og høster som de sår."

Du er prikk-lik bin Laden - han feller heller ikke en tåre når 2800 mennesker i WTC blir drept.

Dere har mye felles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...