Gå til innhold

"kan vi være på gruppe med vennene våres lærer?"

Anbefalte innlegg

Gjest Høgskolestudent
Skrevet

Når blir man egentlig moden? må man bli tredve før man kan være selvstendig?. Har akkurat fått vite hvor vi skal i praksis og det første folk spør om når de får vite det, er om de kan være på gruppe sammen med vennene sine!!. blir helt sjokkert jeg. for ikke å snakke om flau. Folk skal jo ut i arbeidslivet til slutt og der man en pent venne seg til å jobbe sammen med folk en ikke kjenner, for ikke å snakke om de man ikke liker.Huff og huff. Men slik er virkeligheten. Dette minner om ungdomskolen hvor jentene ikke godtok gruppesammensetningen for "jeg kan jo ikke jobbe sammen med noen jeg ikke liker" hørt sånt? Når skal folk bli voksne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herregud... he,he...

Vel, for noen tar det nok lenger tid. Det er vel ikke lærerhøgskolen du går på?

skorpionfisken
Skrevet

Også disse jentene som MÅ gå på do sammen. Alltid to og to.

Jeg har to kollegaer, den ene i 40-årene, den andre i 50-årene. De går sammen på do når vi har fester på jobb, eller når jobben er ute på noe. Helt seriøst. Enkelte jenter blir visst aldri for gamle til det...???

Skrevet

Noe så tåplig.. Det er sånnman får erfaringer da når man jobber med folk man ikke kjenner fra før av og som kanskje kan komme med friske innspill...

Sånn er det alltid i jobbsammenheng, vi blir satt sammen i prosjektgrupper fra øst og vest og det fungerer bra - ikke alle som liker alle, men sånn er det da alltid.. når man søker en jobb så søker man ikke for seg selv med venner, man får seg nye venner!

Er også noen i min bedrift som går på do sammen på firmafest + at de går likt kledd veldig ofte... Er ca. 40 begge to, begge er gift og har barn... Fjollete! Er mange som reagerer på det..

Skrevet

Hehe..noen blir aldri voksne,men fører det der videre på egne unger også. Fysj å pføy. Men de får seg vel en lærepenge og oppvekker når de kommer ut i arbeidslivetda får vi håpe.

Gjest Høgskolestudent
Skrevet

Åh, herregud... he,he...

Vel, for noen tar det nok lenger tid. Det er vel ikke lærerhøgskolen du går på?

Det er ikke lærerhøgskolen men et annet pedagogisk fag. Derfor synes jeg det er så sjokkerende umodent.

Gjest Høgskolestudent
Skrevet

hehe ...enig med ;) hva svarte læreren da?

Vel læreren ble svar skyldig.

Skrevet

Det er ikke lærerhøgskolen men et annet pedagogisk fag. Derfor synes jeg det er så sjokkerende umodent.

Ok, hørtes ut som noen jeg kjenner, bare...

Gjest sutrete kjærring..
Skrevet

Studentlivet er en fin tid som man gjerne vil tilbringe sammen med venner. Hva så om man vil i praksis med noen man trives med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...