Gjest flausal Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 og når jeg holder shift nede så får jeg ikke stor bokstav:: alle tallene over bokstavene er tegn:: hvordan får jeg det normalt igjen? 0 Siter
tiliti Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 shift har hengt seg oppe og caps-lock står på, eller shift OG caps-lock har hengt seg opp? Rens tastaturet eller kjøp nytt. 0 Siter
Gjest luresten Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 shift har hengt seg oppe og caps-lock står på, eller shift OG caps-lock har hengt seg opp? Rens tastaturet eller kjøp nytt. Takk for at du svarte. Slo av og på pc'en flere ganger og nå funker det igjen.. 0 Siter
tiliti Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Takk for at du svarte. Slo av og på pc'en flere ganger og nå funker det igjen.. Flere ganger faktisk.. var visst gjenstridig den der :-) 0 Siter
fnutt Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Flere ganger faktisk.. var visst gjenstridig den der :-) Det kan være at du har "ramlet" bort i [EN] (NO) nede i høyre hjørne som har gjort at du har fått ENgelsk oppsett på tastaturet. Når du så restartet PC'en flere ganger, så kan det være at du har fått "nullstillet" dette tilbake til [NO] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.