Gå til innhold

Savner vovven min :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, det er snart 6 måneder siden den ble avlivet. Hadde kreft og var rett og slett mett av dage. Verdens beste bissevovv selvfølgelig :-)

Men herregud jeg synes det er like trist enda. Er like trist denne gangen som da jeg var 10 husker jeg.

Kjærlighetssorg deluxe :~-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min døde for fire år siden, savner den ennå.

*Trøsteklem*

Skrevet

Jeg husker når vi skulle avlive vår vovve. Hun var 14 år gammel, hadde kreft, mistet lukt, hørsel og synet var svakt.

Jeg grein og grein.......og grein......

Tok meg en kjøretur, for og tenke på noe annet. Jeg hulket og snørret rant. Øynene var hovne og blodsprengte. Det var vinter ute, så det var veldig glatt på veiene.

Turen min endte i grøfta, langt inne i en snøfonn! :( Der stod jeg på en øde vei, hulket og grein over stakkar vovven vår. Den stakkar Falken mannen som skulle dra meg ut av grøfta, trodde jeg var gal!!!!

Du er ikke alene med å savne vovven din!!! De er et familiemedlem, og blir savnet som et familiemedlem!!!!

*klem fra meg*

Skrevet

Jeg savner fremdeles hunden min som døde for femten år siden, jeg...

Stor klem til deg!

Skrevet

Datteren min sørger over vofsen til besteforeldrene sine enda, og nå er det 3 år siden hun måtte avlives. Selvsagt er det trist...ikke noe annet å si...;(

Skrevet

Jeg sto midt i en pub i Sydney da mine foreldre ringte og sa at min kjære Fatso var påkjørt og drept, og jeg hylte som en tulling!

Det verste var at han levde i en halvtime etter, men han var lam i bakkroppen, og lå visstnok i fanget på min mor og pep av smerte. Det river meg fremdeles opp innvendig å tenke på, og jeg drømmer f.eks ofte om han om natta.

Jeg er 25 år, og dette er snart 3 år siden, og like vondt. Han var jo ungen min, og jeg hadde hatt han i 7 år- var til og med jordmor for han.

Savner ham enda, og kommer ladri til å glemme ham. De som sier at det bare er et dyr aner ikkehva de snakker om, og burde skamme seg!

Skrevet

Heh, vi måtte avlive hunden vår (gammel og veldig syk, det var liksom på tide) i '94, og jeg kan fortsatt få tårer i øynene hvis jeg tenker på det. Fæle greier, skjønner nesten min mor som sverger på at hun aldri aldri mer skal ha kjæledyr.

Skrevet

Min hund ble avlivet for 13 år siden, 11 år gammel og hadde kreft. Jeg har fremdeles et par bilder av henne i lommeboka mi. Jeg har ønsket meg hund siden. Planen er å skaffe meg ny hund når jeg flytter ut av studenthybelen, og får meg ordentlig leilighet og jobb. Foreldrene til kjæresten min har hund, som han passer iblant når de er bortreist. Gjett hvem som flytter inn hos han noen dager da? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...