Gjest tottlå Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Endelig snø og is på veien på Jæren!!!! .....og bare 5 uker igjen til jul!!!! 0 Siter
Gjest livsfarlig Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Gleder du deg over snø og is på veien !!!!! *rister på hodet* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Gleder du deg over snø og is på veien !!!!! *rister på hodet* Det er alltid noen egotullinger som ikke skjønner hvor mye problemer det er med snø og is ( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det er alltid noen egotullinger som ikke skjønner hvor mye problemer det er med snø og is ( Nemlig. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 det smelter sikkert - sa du ikke jæren??!! Og finn på en novemberfest, så du ikke spammer trådene med så mye jul, for du er visst en av de verste jule-peserne her. NOVEMBER-kake til deg ) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Snø er greit, det blir lysere ute. Men is på veiene... tror du tuller nå! Jeg ønsker meg en vinter med ca. 15 cm snø som kommer i november og varer hele vinteren, ikke mer snø og ikke mildvær før til våren. Men akk, det er nok ønsketenkning. Vi får ta med oss slapseføre og glatte veier på kjøpet. Når vi absolutt ikke holder ut mer kan vi bare pakke og følge etter trekkfuglene. Jeg orker i allefall ikke å bruke mye energi på å irritere meg over været som jeg ikke kan gjøre noe med uansett. 0 Siter
sigga Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det er så deilig atte...bare synd for de som ikkeliker snø og is da.. Men Hei, vi bor i NOrge og må nok lære oss å leve med deg. Gleder meg til jul sammen med deg jeg...(",).. 0 Siter
sigga Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Sorry...ment ikke at vimå nok læreåleve med deg.. men at vi må lære åleve med DET... upss.. avogtil går det litt fort her ja. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Sorry...ment ikke at vimå nok læreåleve med deg.. men at vi må lære åleve med DET... upss.. avogtil går det litt fort her ja. Sikkert lettere å leve med snø og is enn å leve med tottlå ja;o) 0 Siter
sigga Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Sikkert lettere å leve med snø og is enn å leve med tottlå ja;o) Huff, ja...ble feil der. Håper h*n ikke blir fornærmet. *sukker over meg selv* 0 Siter
Lucretia Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Ifjor i november da den første snøen la seg i Oslo jublet jeg. Min første Oslo-vinter (er jo fra stavanger). Men den Oslo-vinteren var nok litt for mye vinter for min smak. Jeg jublet alltid da det kom snø før, hvert år. Men ikke i år. Tenker på at det kommer til å ligge snø her frem til mars, og med 20 minusgrader er det ikkeno gøy. Aldri opplevd en så kald og lang vinter som ifjor... men det blir nok flere på meg, siden jeg ikke har tenkt å flytte på en stund. Sukk. Gleder meg til april jeg. Og selvsagt til jul! (men da er jeg i stavanger) 0 Siter
Gjest inea Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 har snødd masse i hele kveld. nå sluttet det plutselig. første snøen denne vintern. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.