Gå til innhold

Det snør!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig snø og is på veien på Jæren!!!!

.....og bare 5 uker igjen til jul!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest livsfarlig
Skrevet

Gleder du deg over snø og is på veien !!!!!

*rister på hodet*

Skrevet

Gleder du deg over snø og is på veien !!!!!

*rister på hodet*

Det er alltid noen egotullinger som ikke skjønner hvor mye problemer det er med snø og is :o(

Skrevet

Det er alltid noen egotullinger som ikke skjønner hvor mye problemer det er med snø og is :o(

Nemlig.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

det smelter sikkert - sa du ikke jæren??!!

Og finn på en novemberfest, så du ikke spammer trådene med så mye jul, for du er visst en av de verste jule-peserne her. NOVEMBER-kake til deg :))

Skrevet

Snø er greit, det blir lysere ute.

Men is på veiene... tror du tuller nå!

Jeg ønsker meg en vinter med ca. 15 cm snø som kommer i november og varer hele vinteren, ikke mer snø og ikke mildvær før til våren.

Men akk, det er nok ønsketenkning. Vi får ta med oss slapseføre og glatte veier på kjøpet. Når vi absolutt ikke holder ut mer kan vi bare pakke og følge etter trekkfuglene.

Jeg orker i allefall ikke å bruke mye energi på å irritere meg over været som jeg ikke kan gjøre noe med uansett.

Skrevet

Det er så deilig atte...bare synd for de som ikkeliker snø og is da.. Men Hei, vi bor i NOrge og må nok lære oss å leve med deg.

Gleder meg til jul sammen med deg jeg...(",)..

Skrevet

Sorry...ment ikke at vimå nok læreåleve med deg.. men at vi må lære åleve med DET... upss.. avogtil går det litt fort her ja.

Skrevet

Sorry...ment ikke at vimå nok læreåleve med deg.. men at vi må lære åleve med DET... upss.. avogtil går det litt fort her ja.

Sikkert lettere å leve med snø og is enn å leve med tottlå ja;o)

Skrevet

Sikkert lettere å leve med snø og is enn å leve med tottlå ja;o)

Huff, ja...ble feil der. Håper h*n ikke blir fornærmet.

*sukker over meg selv*

Skrevet

Ifjor i november da den første snøen la seg i Oslo jublet jeg. Min første Oslo-vinter (er jo fra stavanger). Men den Oslo-vinteren var nok litt for mye vinter for min smak. Jeg jublet alltid da det kom snø før, hvert år. Men ikke i år. Tenker på at det kommer til å ligge snø her frem til mars, og med 20 minusgrader er det ikkeno gøy. Aldri opplevd en så kald og lang vinter som ifjor... men det blir nok flere på meg, siden jeg ikke har tenkt å flytte på en stund. Sukk. Gleder meg til april jeg. Og selvsagt til jul! (men da er jeg i stavanger) :)

Skrevet

har snødd masse i hele kveld. nå sluttet det plutselig. første snøen denne vintern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...