Gå til innhold

Jeg vil ha katt! Hva bør jeg tenke gjennom?

Anbefalte innlegg

Gjest kattemor snart
Skrevet

Hei,

Endelig skal jeg få meg en liten pus....Jeg er vant med katter. Hatt katt helt til jeg flyttet for meg selv for noen år siden. Men nå må jeg nok gjenoppfriske hvordan det er jeg gjør det hele - det der med å oppdra en liten kattunge. Er det noen som kan minne meg på hva som er viktig i fbm at katten flytter hjem til meg? Hvor ofte tar jeg den ut i starten? Hva med mat? Og sandkasse? Trenger gjenoppfriskning på alt dette, for jeg ønsker at den lille pusen skal få det veldig bra hos meg!

Og bør jeg vurdere en rasekatt, siden jeg er 8 timer på jobb hver dag - eller kan den være ute/inne hele dagen? Den kan jo selvsagt ikke være ute for seg selv en hel dag i starten....så jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre dette.

Og bør jeg ha en hann eller hun? Fordeler/ulemper med kjønnene?

Håper noen kan tipse meg. det er særlig viktig for meg at katten må kunne klare å være alene en hel dag før jeg kommer hjem i halv-fire tiden....

Er ute etter en kosen, leken og skjønn pusekatt...

Noen bra nettsider om kattehold?

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...