Gå til innhold

Medhaug

Gjest Min støtte til Medhaug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le av det stakkarslige kvinnfolket, Anne-Karin Bleivik. Tok han henne på låret mon tro, eller kysset henne på magen? Hun kommer igjen til å bli stemplet som en idiot i retten, men denne gangen vet hele Norge hvem hun er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJÆRE VENE...VET DU HVA SOM SKJEDDE DER ELLER? TENK DEG OM FØR DU SENDER INN SÅNNE TOSKETE INNLEGG.

Skrevet

Med det hurpete utseende skal hun være glad til om noen har ville nærme seg med annet enn ildtang.

Skrevet

Med det hurpete utseende skal hun være glad til om noen har ville nærme seg med annet enn ildtang.

Rull in da... alvorlig talt. Vær voksen. Skal det liksom være lov å voldta fordet noen ser sure ut på et bilde...herregud. Voks opp. Der forsvant iallefall det lille jeg muligens hadde av respekt for dine ord.

Skrevet

Rull in da... alvorlig talt. Vær voksen. Skal det liksom være lov å voldta fordet noen ser sure ut på et bilde...herregud. Voks opp. Der forsvant iallefall det lille jeg muligens hadde av respekt for dine ord.

Du skriver: "Skal det være lov og voldta?"

Kan du og dine likesinnede være vennlig å snart begripe at saken er ferdig etterforsket som INTET STRAFFBART FORHOLD?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Han hadde vel bare kjent litt på filèen, ikke noe mer(?)

Skrevet

KJÆRE VENE...VET DU HVA SOM SKJEDDE DER ELLER? TENK DEG OM FØR DU SENDER INN SÅNNE TOSKETE INNLEGG.

Jeg har tenkt meg om både lenge og vel. Damen må være psykisk meget ustabil når en handling som av rettsvesenet er stemplet "ikke straffbar" bidrar til at hun får traumer og ødelagt livskvalitet 10 år etter.

Hun burde ha blitt beskyttet mot seg selv.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har tenkt meg om både lenge og vel. Damen må være psykisk meget ustabil når en handling som av rettsvesenet er stemplet "ikke straffbar" bidrar til at hun får traumer og ødelagt livskvalitet 10 år etter.

Hun burde ha blitt beskyttet mot seg selv.

Sånn er det å være dypt religiøs. Handlinger som vi andre trekker på skuldrene av, tar de dødelig seriøst.

Men jeg synes de bruker merkelige betegnelser på det. Han gjorde noe jeg ikke ville han skulle gjøre, og for meg er det voldtekt sier hun. Voldtok han henne (hadde samleie mot hennes vilje) eller gjorde han det ikke? Tok han bare på henne kanskje innafor klærne?

Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om denne saken, da jeg ikke aner om det er hun eller han som snakker sant.

MEN- dere er klar over at utrolig mange voldtektssaker blir henlagt, selv om det faktisk har skjedd en voldtekt?

Ressursene til etterforskning av voldtekt, og hjelp til voldtektsofre er skandaløst dårlige her i landet.

Bare så det er sagt...

Skrevet

Her er det mange ting som spiller inn.

Medhaug er en mann med makt, det er ikke første gang at høytstående kristne begår overgrep.

I kristne kretser (og DOL-kretser) har kvinner ingen verdi og kan hetses når de sier ifra ved hjelp av ulike hersketeknikker, som f.eks. at røya skal være glad at noen gadd å ta på henne...

Et dypt religiøst menneske som henne, som sikkert er oppdratt ulikt meg og deg går rundt med skam og skyld for sine lyster og lengsler. Hun har gitt klare grenser til denne Medhaug-fyren men han krenker hennes grenser. Med det gir han sikkert henne skyldfølelse også for sine handlinger.

Du skal ikke dømme så hardt før du har trådt i din nestes sko.

Skrevet

Å sorry! .- Jeg så ikke innlegget ditt før nå. Har jo samme sak rett over din tråd jeg...

Skrevet

Her er det mange ting som spiller inn.

Medhaug er en mann med makt, det er ikke første gang at høytstående kristne begår overgrep.

I kristne kretser (og DOL-kretser) har kvinner ingen verdi og kan hetses når de sier ifra ved hjelp av ulike hersketeknikker, som f.eks. at røya skal være glad at noen gadd å ta på henne...

Et dypt religiøst menneske som henne, som sikkert er oppdratt ulikt meg og deg går rundt med skam og skyld for sine lyster og lengsler. Hun har gitt klare grenser til denne Medhaug-fyren men han krenker hennes grenser. Med det gir han sikkert henne skyldfølelse også for sine handlinger.

Du skal ikke dømme så hardt før du har trådt i din nestes sko.

Det er mer sannsynlig at hun pga sin religiøse overbevisning angret enten der og da eller i ettertid, men hun var jo med på det intime dem imellom. Hun hadde kun satt grensen ved samleie, og han befølte henne. Når hun sa nei stoppet han.

Hvor pokker er voldtekten?

Skrevet

Det er mer sannsynlig at hun pga sin religiøse overbevisning angret enten der og da eller i ettertid, men hun var jo med på det intime dem imellom. Hun hadde kun satt grensen ved samleie, og han befølte henne. Når hun sa nei stoppet han.

Hvor pokker er voldtekten?

Uønsket seksuell omgang er i visst i følge Norsk Lov kalt Voldtekt.....

Så fingring kan jo ikke kalles noe annet enn seksuell omgang....som da er uønsket, og igjen en voldtekt.

Litt tullete syns jeg, men det trengs kanskje der hvor overgriper gjør "alt annet" enn å stikke den inn, for å si det sånn.

Skrevet

Så fingring kan jo ikke kalles noe annet enn seksuell omgang....som da er uønsket, og igjen en voldtekt.

Litt tullete syns jeg, men det trengs kanskje der hvor overgriper gjør "alt annet" enn å stikke den inn, for å si det sånn.

Men han må vite at dette er uønsket seksuell omgang for at det skal være et overgrep, evt voldtekt.

De var lenge kjærester, de ble intime sammen, han befølte henne. Når hun sa nei stoppet han.

Ellers kan jo alle og enhver blir anmeldt for voldtekt.

Dersom jeg går hjem fra jobb, kysser samboeren og beføler henne på rumpa kan hun da anmelde meg for voldtekt. For hun hadde ikke lyst til det akkurat der og da.

Før prøvde man å få menn til å forstå og akseptere et nei. Sa hun nei måtte en stoppe, uansett hvor langt en hadde gått fram til da.

Nå må altså menn lære seg å lese tankene til kvinner, for å finne ut hva hun faktisk ønsker når en blir intime.

Skrevet

"Da jeg skrek, holdt han opp".

Gjør en voldtektsmann det?

Ikke glem dette med å tiltvinge seg seksuell omgang GJENNOM VOLD ELLER TRUENDE ATFERD som en del av voldtektsdefinisjonen.

Skrevet

"Da jeg skrek, holdt han opp".

Gjør en voldtektsmann det?

Ikke glem dette med å tiltvinge seg seksuell omgang GJENNOM VOLD ELLER TRUENDE ATFERD som en del av voldtektsdefinisjonen.

ok, ok - håper du har rett! :)

Skrevet

Men han må vite at dette er uønsket seksuell omgang for at det skal være et overgrep, evt voldtekt.

De var lenge kjærester, de ble intime sammen, han befølte henne. Når hun sa nei stoppet han.

Dersom jeg går hjem fra jobb, kysser samboeren og beføler henne på rumpa kan hun da anmelde meg for voldtekt. For hun hadde ikke lyst til det akkurat der og da.

Før prøvde man å få menn til å forstå og akseptere et nei. Sa hun nei måtte en stoppe, uansett hvor langt en hadde gått fram til da.

Nå må altså menn lære seg å lese tankene til kvinner, for å finne ut hva hun faktisk ønsker når en blir intime.

Håper du har rett - og det er jo det mest logiske også :)

Skrevet

Var du der sånn at du vet akkurat hva som skjedde. Jeg synes du forhåndsdømmer og synser altfor mye her.

Skrevet

Håper du har rett - og det er jo det mest logiske også :)

Hvorfor håper du at petter smart har rett? Fordi du ikke liker trynet på dama? Fordi du synes han er en knakende kjekk kar? Kjenner du noen av dem? Eller er det om å gjøre at det er kvinner som tar feil i slike medieomtalte saker? Synes du det blir anmeldt for mange voldtekter her i landet?

Skjønner ikke hvorfor du ikke heller håper at rettferdigheten må seire. Hva som er rettferdighet i denne saken kan vel hverken du eller jeg vite?

Jeg blir så utrolig provosert når menn alltid skal støttes og tas parti for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...