flisa Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 En gammel mann skal ta toget, og havner i en kupe sammen med en punker. Punkeren har grønt hår, hanekam, og alt som ellers hører en punker til. Den gamle mannen og punkeren sitter lenge stumme og ser på hverandre, men etter at toget har kjørt en stund spør punkeren: "Si meg, ditt gamle fjols, har du aldri gjort noe helt sprøtt i ditt liv?" Den gamle mannen sitter like rolig mens han stirrer intens på punkeren, før han svarer: "Faktisk så har jeg det. Da jeg var ung pulte jeg en høne, og nå sitter jeg og spekulerer på om du er min sønn". 0 Siter
amber sun Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 LOL LOL! Den var dritkul! *skynder meg å sende den videre på mail* 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 en av de beste vitsene jeg har hørt på lenge 0 Siter
sigga Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hehe, den var fin.... (fælt så opptatt du var blitt av å presisere at du blunker da... kødder du med Sør eller??) 0 Siter
flisa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Hehe, den var fin.... (fælt så opptatt du var blitt av å presisere at du blunker da... kødder du med Sør eller??) nei - med Goliath 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.