Gå til innhold

Den satt! ;-) (blunker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gammel mann skal ta toget, og havner i en kupe sammen med en punker. Punkeren har grønt hår, hanekam, og alt som ellers hører en punker til. Den gamle mannen og punkeren sitter lenge stumme og ser på hverandre, men etter at toget har kjørt en stund spør punkeren:

"Si meg, ditt gamle fjols, har du aldri gjort noe helt sprøtt i ditt liv?"

Den gamle mannen sitter like rolig mens han stirrer intens på punkeren, før han svarer:

"Faktisk så har jeg det. Da jeg var ung pulte jeg en høne, og nå sitter jeg og spekulerer på om du er min sønn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL LOL!

Den var dritkul!

*skynder meg å sende den videre på mail*

;)

Skrevet

Hehe, den var fin....

(fælt så opptatt du var blitt av å presisere at du blunker da... kødder du med Sør eller??)

Skrevet

Hehe, den var fin....

(fælt så opptatt du var blitt av å presisere at du blunker da... kødder du med Sør eller??)

nei - med Goliath :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...