Gjest dustesvar Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg sendte en mail i går for å få en firesifret kode for å kunne lage meg en brukerprofil på nettet. Svaret kom i dag: Det eksisterer ikke brukernavn og passord på din Eurobonusprofil. Dette må du opprette selv på internett. For å skape din profil behøver du: - ditt 9-sifrede EuroBonusnummer. - din 4-sifrede sikkerhetskode. Hvis du ikke har kode, kan du bestille en ny via våre internettsider ved å følge linken nedenfor: Og hvis jeg nå følger linken så får jeg vel samme svar i morgen??? 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 *LOL* - noen ganger får en løst te å knøvle noen! hehehe 0 Siter
Mistera Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det er med dem som med kundeservice på telenor:) Der må du svare på masse dustete spørsmål for i det hele tatt å komme gjennom... så må du svare ja eller nei på idiotiske spørsmål forså å få høre "takk for at du ringte og velkommen tilbake" HÆ? umulig å få kontakt med en kundebehandler der... lurer på hvor mye jeg har brukt for å ringe inn dit de tre siste dagene:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.