Gå til innhold

Positivt om snø

Anbefalte innlegg

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Okei.... nå kjenner jeg at jeg begynner å slite litt med positiviteten min her.... at det var .... ski sa du?????

*mumle*

;)

Det er jo nydelig ute da! Så lenge en sitter inne og ser ut.. I dag kom den første snøen her...

Fortsetter under...

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SoriaMoria

41

• Dorthe

22

• Gemini

9

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Men likevel - skynd deg før brøytekantene kommer (for da blir det enda værre).

Jeg har vært ute og det var et helvete allerede. Neglsprett og helt uframkommelig :o(

Er det nå jeg liksom, etter andres mening, skal være inne til april. Jeg dør ved tanken.

Jeg har vært ute og det var et helvete allerede. Neglsprett og helt uframkommelig :o(

Er det nå jeg liksom, etter andres mening, skal være inne til april. Jeg dør ved tanken.

jepp.. nå kal du være inne til april... eller være avhengig av at andre gjør ALT for deg.

HelseNorge.....

Jepp :)

Suse nedover bakkene, sol og fint vær, nysnø, glade mennesker, sliten i beina etterpå...

eller rolig kosetur i skogen...grantrær og kvikklunch og kos :D

altså... jeg er fortsatt betenkt....

Kan til nød vurdere skøytene .. men til dét trenger man sprøyta skøytebaner da.. ikke snø..

Kan jeg ta kakao innendørs?

Annonse

Altså... det at andre har hatt snø lenge er ikke så stor en trøst... det ER tross alt en grunn til at jeg har valgt å bo på østlandet, sant? ;o)

For øvrig holder det med snø fra 23. til 25. desember :-P

MAX!

Det er egentlig 2 - 3 dager for mye.

Du får flytte, f. eks. til amber sun sin by. Der er det ikke noe særlig vinter.

Og masse koselige kaféer og barer.

Kan ikke flytte nå vet du, jeg som har fått nesten 250 000 for å tilpasse leiligheten. Det får man bare en gang og siden er man værfast :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...