Spirello Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hmmm... Litt vanskelig å si noe positivt i dag , siden jeg har stått på "skøyter" til jobb i dag.. MEN; litt senere i vinter skal jeg ake - DET er morro det! ; ) stå på slalom, gå tur i marka en solskinnsdag med varm gløgg og nistepakke.. ; ) Det blir friskere og lysere.. Snø er pent og rent.. Snøballkrig med dynking er kjempegøy da, hvis man kommer inn til en varm dusj og kakao og kos under pleddet... : ) *drømme* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvorfor i all verden har du ikke skiftet før?! Det er sånne som deg som skaper trafikkaos! Sårri, men jeg blir frustert når det skjer hvert jævla år. Jeg satt en time i kø isted - HVER VEI, på en strekning som normalt tar fem minutter. Jeg støtter deg i denne uttalelsen. *mordiblikket* 0 Siter
monsina Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Snøen er ok den, til sitt bruk. Syns han sa det så greit, en engelskmann som vokste opp i det "mest herpa, vanstelte huset i gata": "When the first snow covered it, our garden looked just as lovely as everone else's" 0 Siter
amber sun Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 vestlandet, erru gæren - regn, regn, regn. Bare "sommer" og et sammensurium av høst/vinter/vår. Sammensurium høst/vinter/vår funker veldig bra. Mye bedre enn metervis med snø og kulde som er endeløst helt til april-mai. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Sammensurium høst/vinter/vår funker veldig bra. Mye bedre enn metervis med snø og kulde som er endeløst helt til april-mai. "metervis med snø og kulde som er endeløst helt til april-mai" - du tar HELT feil! Vi hadde 4 årstider, nå har vi ca. 3, mens dere har bare TO! ;p 0 Siter
mAd Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Ey! Aking er jo faktisk gøy! (Hvor er det akebakke her i området tro? Og et akebrett jeg kan låne? Og en unge jeg kan låne som alibi?) Behovet for unger som alibi går fort over når man først er i bakken. Dooog, nå er sambo og vennene hans nesten som unger å regne, såå... ;D Vi har en fantastisk flott LAAAANG (og skummel til tider!) akebakke rett ovenfor der vi bor, oooh, gledermeg! Du får ei innihælvetes fart, selv på rumpeakebrett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.