Gå til innhold

Positivt om snø

Anbefalte innlegg

Hmmm... Litt vanskelig å si noe positivt i dag , siden jeg har stått på "skøyter" til jobb i dag.. :(

MEN; litt senere i vinter skal jeg ake - DET er morro det! ; ) stå på slalom, gå tur i marka en solskinnsdag med varm gløgg og nistepakke.. ; )

Det blir friskere og lysere.. Snø er pent og rent.. Snøballkrig med dynking er kjempegøy da, hvis man kommer inn til en varm dusj og kakao og kos under pleddet... : ) *drømme*

Fortsetter under...

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SoriaMoria

41

• Dorthe

22

• Gemini

9

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor i all verden har du ikke skiftet før?! Det er sånne som deg som skaper trafikkaos!

Sårri, men jeg blir frustert når det skjer hvert jævla år. Jeg satt en time i kø isted - HVER VEI, på en strekning som normalt tar fem minutter.

Jeg støtter deg i denne uttalelsen. *mordiblikket*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Sammensurium høst/vinter/vår funker veldig bra.

Mye bedre enn metervis med snø og kulde som er endeløst helt til april-mai.

"metervis med snø og kulde som er endeløst helt til april-mai" - du tar HELT feil!

Vi hadde 4 årstider, nå har vi ca. 3, mens dere har bare TO!

;p

Ey!

Aking er jo faktisk gøy!

(Hvor er det akebakke her i området tro? Og et akebrett jeg kan låne? Og en unge jeg kan låne som alibi?)

:)

Behovet for unger som alibi går fort over når man først er i bakken. Dooog, nå er sambo og vennene hans nesten som unger å regne, såå... ;D

Vi har en fantastisk flott LAAAANG (og skummel til tider!) akebakke rett ovenfor der vi bor, oooh, gledermeg! Du får ei innihælvetes fart, selv på rumpeakebrett :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...