Gå til innhold

bilde av bh-størrelse?!

Anbefalte innlegg

Gjest pliz...noen som vet?
Skrevet

er det noen som vet av en nettside hvor man kan få se bilder av personer med forskjellige bh-størrelser? Skal inn til brystreduksjons vurdering i morgen, og har ikke peiling på hvilken størrelse jeg ønsker å bli, for jeg vet ikke hva som er hvilken...

På forhånd tusen takk =)

Videoannonse
Annonse
Gjest min meningg
Skrevet

b er veldig ok str. men hvis du vil ha litt større enn bare vanlig, så kan du ta c. det er også fint.

Gjest pliz...noen som vet?
Skrevet

b er veldig ok str. men hvis du vil ha litt større enn bare vanlig, så kan du ta c. det er også fint.

er redd b kan bli litt lite.. også c.. men er så usikker. er såpass smal rundt ryggen (bruker 70FF/G) nå, så det blir sikkert stor overgang..

Gjest min meningg
Skrevet

er redd b kan bli litt lite.. også c.. men er så usikker. er såpass smal rundt ryggen (bruker 70FF/G) nå, så det blir sikkert stor overgang..

hvis du er tynn/normal, så er ikke c lite nei. Det er passelig. Selv har jeg b og er veldig fornøyd. legen hjelper deg nok til å velge riktig str som du kan leve med:)

Gjest tusentakk :)
Skrevet

hvis du er tynn/normal, så er ikke c lite nei. Det er passelig. Selv har jeg b og er veldig fornøyd. legen hjelper deg nok til å velge riktig str som du kan leve med:)

ja. Fant en side med bilder av kjendiser og hvilken størrelse de brukte. ser ut som c vil være passende tror jeg. er så vanskelig å vite, er jo noe jeg må leve med resten av livet (om jeg får innvilget da)..

tusen takk for hjelpen =)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ta bort så lite som mulig i forhold til hva som er å anbefale i forhold til helsa. Det blir sikkert fint, enten det er c eller d.

Lykke til!

Gjest tusentakk:)
Skrevet

Ta bort så lite som mulig i forhold til hva som er å anbefale i forhold til helsa. Det blir sikkert fint, enten det er c eller d.

Lykke til!

takk for tipset :)

håper legen kanskje har noen form for datasimulering av bilder eller noe i den duren.

Ønsker gjerne å ha pupper som jeg kan gå uten bh med under en sexy topp. Vil derfor ikke ha for store. Men vil heller ikke ha for småe.. aiai.. gruer meg jeg.. men håper sånn at jeg får innvilget..hadde vært drømmen.

takk igjen :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

takk for tipset :)

håper legen kanskje har noen form for datasimulering av bilder eller noe i den duren.

Ønsker gjerne å ha pupper som jeg kan gå uten bh med under en sexy topp. Vil derfor ikke ha for store. Men vil heller ikke ha for småe.. aiai.. gruer meg jeg.. men håper sånn at jeg får innvilget..hadde vært drømmen.

takk igjen :)

ojoj tenk på alle som opererer seg unødvendig for å få digre pupper!

Ikke tenk på at du skal klare deg uten bh! Du kan være stolt av store pupper, men de skal ikke ødelegge helsa, bare ta det som er nødvendig.

Aerobicstreneren min er nesten helt flat, men hun er nydelig for det! Jeg tenkte på hvor flott det er at hun ikke viser sjenanse, for det er fælt med dem som tar implantater. (Jeg er kvinne, men har snakket med gutter/menn..)

Du har naturlig store pupper, og da kan du være stolt av at de fortsatt er store, etter at du har redusert dem litt, pga helsa. Igjen lykke til!

Jeg er sikker på at ålreite gutter verdsetter pupper som er store (og deilige??) eller små (og yndige??)

.

Gjest tusentakk :)
Skrevet

ojoj tenk på alle som opererer seg unødvendig for å få digre pupper!

Ikke tenk på at du skal klare deg uten bh! Du kan være stolt av store pupper, men de skal ikke ødelegge helsa, bare ta det som er nødvendig.

Aerobicstreneren min er nesten helt flat, men hun er nydelig for det! Jeg tenkte på hvor flott det er at hun ikke viser sjenanse, for det er fælt med dem som tar implantater. (Jeg er kvinne, men har snakket med gutter/menn..)

Du har naturlig store pupper, og da kan du være stolt av at de fortsatt er store, etter at du har redusert dem litt, pga helsa. Igjen lykke til!

Jeg er sikker på at ålreite gutter verdsetter pupper som er store (og deilige??) eller små (og yndige??)

.

ja. jeg har heldigvis en samboer som er veldig forståelsesfull og støtter meg uansett hva det blir til.

er veldig enig med deg i at holdning er nesten viktigere enn størrelsen.

Men det er så utrolig vanskelig å vite hvordan man blir seende ut i ettertid.. Skulle gått an å prøvet mindre pupper, hehe. Lettere for de som vil ha større pupper å stappe noe i bh'n for å se hvordan det blir ;p

Skrevet

Har lest svarene under.... Selv bruker jeg 75D, og vet ihvertfall at ønskedrømmen hadde vært litt mindre. Toppen uten bh er ikke aktulet, bikini i standardstørrelser er utopi - selv bikini i bh-størrelser er ikke alltid så enkelt.

Brukte 75C i en periode etter ammeslutt, det kunne jeg trives med.

Skrevet

Kan jeg spørre deg om noe - har tenkt på reduksjon selv.. Har du planer om barn etter reduksjonen? (Hva sier legene om amming) Skal du vurderes på et sykehus eller privat? Pris..?

Skrevet

Kan jeg spørre deg om noe - har tenkt på reduksjon selv.. Har du planer om barn etter reduksjonen? (Hva sier legene om amming) Skal du vurderes på et sykehus eller privat? Pris..?

har vært til fastlege og fått henvisning. men ba om å få henvisningen min til privatklinikk, så jeg slipper den lange ventelista på offentlige klinikker.

Har jo bare vært til fastlege ennå, så regner med jeg får vite en del mere etter jeg har vært til vurdering i kveld. Fastlegen sa det var mulig at jeg ikke ville kunne amme eventuelle barn etter operasjonen. Jeg er 21 år, så jeg kommer vel til å få barn en gang i fremtiden. Men det jeg tenker nå er at ryggplagene mine, hodepine, betennelseslignende skuldermuskler osv gjør at jeg vil operere alikevel.

Men vi får se.. I første omgang se om jeg får innvilget.. Tror det blir enklere å vurdere alle faktorer etter jeg får vite sikkert i allefall.

Vet desverre ikke prisen hvis man skal betale operasjonen selv. Du kan sikkert gå inn på en privatklinikkside og sjekke.

Skrevet

Har lest svarene under.... Selv bruker jeg 75D, og vet ihvertfall at ønskedrømmen hadde vært litt mindre. Toppen uten bh er ikke aktulet, bikini i standardstørrelser er utopi - selv bikini i bh-størrelser er ikke alltid så enkelt.

Brukte 75C i en periode etter ammeslutt, det kunne jeg trives med.

hm.. ja det er egentlig c jeg går mot jeg og.. men er jo litt skummel tanke, blir jo en stor overgang, hehe. Kan jo egentlig i verste fall bruke litt innlegg i bh'n de dagene jeg skal ut og savner mine store pupper ;P

Skrevet

Hvis du skal ha mulighet til å finne bh'er til en overkommelig pris så velg for all del ikke større enn c-cup. Ser jo at du sannsynligvis har store problemer med det nå også da. Selv bruker jeg 75d vanligvis og synes det er vanskelig å finne noe som ikke tømmer lommeboka.

Skrevet

har vært til fastlege og fått henvisning. men ba om å få henvisningen min til privatklinikk, så jeg slipper den lange ventelista på offentlige klinikker.

Har jo bare vært til fastlege ennå, så regner med jeg får vite en del mere etter jeg har vært til vurdering i kveld. Fastlegen sa det var mulig at jeg ikke ville kunne amme eventuelle barn etter operasjonen. Jeg er 21 år, så jeg kommer vel til å få barn en gang i fremtiden. Men det jeg tenker nå er at ryggplagene mine, hodepine, betennelseslignende skuldermuskler osv gjør at jeg vil operere alikevel.

Men vi får se.. I første omgang se om jeg får innvilget.. Tror det blir enklere å vurdere alle faktorer etter jeg får vite sikkert i allefall.

Vet desverre ikke prisen hvis man skal betale operasjonen selv. Du kan sikkert gå inn på en privatklinikkside og sjekke.

Takk for svar, og og lykke til!!

lalala1365380457
Skrevet

Takk for svar, og og lykke til!!

var visst 7 av 10 som kan amme i ettertid av en brystreduksjon. Men det var forskjellig fra hvor mye man måtte fjerne. Jeg fikk oppgitt at det var 50-50% sjanse, for jeg måtte fjerne så mye.

Skrevet

hm.. ja det er egentlig c jeg går mot jeg og.. men er jo litt skummel tanke, blir jo en stor overgang, hehe. Kan jo egentlig i verste fall bruke litt innlegg i bh'n de dagene jeg skal ut og savner mine store pupper ;P

Det er ihvertfall mye lettere å finne bh og bikini i str. c.

Husker at jeg hadde vanskeligheter med å finne noe fint da jeg var d, etter operasjonen hvor jeg ble 75c igjen, kan jeg velge og vrake i alt mulig badetøy og undertøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...