Gå til innhold

Sony Ericson K500

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ung mann i huset som ønsker seg en sony ericson K500 til jul.

Han har mobil med kontantkort nå, men jeg har tenkt å få et annet billigere abbonement f.eks. djuice.

Så ønsker jeg selvsagt at vi skal binde oss for å få billigere mobiltelefon, men jeg finner ikke noe K500 mobil med et slikt tilbud.

Hvilken mobiltelefon tilsvarer Sony Ericson K500?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant K500i til 1995,- uten abonnement og helt ned i 190,- med abonnement her:

http://www.dinpris.no/prices.x?cid=17&gid=188&sid=826&pid=34773

I lengen så lønner det seg og kjøpe telefonen til full pris, men det kommer sevfølgelig på hvor mye han ringer. Chess har bl.a kontantkort til 99 øre minuttet.

Jeg har den telefonen. Syns det er en bra tlf! Jeg er i hvertfall veldig fornøyd. Litt små taster så en sliter litt med sms i starten. Kjøpte min med et Young Talk abon. Betalte da 789,- for tlf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...