Gjest JMR1980 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Er det noen som har denne sports mp3spilleren? Jeg har den og den er bra men så skjedde det noe med den. Det er en 128 mb spiller. Jeg prøvde å få inn wma filer på den og plutselig klikka den. Har bytta den mot en nye en men den funker heller ikke. Kan det være batteriet eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det er ikke sikkert Sony takler wma-filer. Mener å huske at Sony takler svært få filvarianter. Prøv å formatere spilleren og legg inn på nytt. 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det er ikke sikkert Sony takler wma-filer. Mener å huske at Sony takler svært få filvarianter. Prøv å formatere spilleren og legg inn på nytt. Sorry, det var Nike/philips jeg mente. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Sorry, det var Nike/philips jeg mente. Vel, samme greia med den. Funker det ikke å formatere disken så er den sikkert ødelagt. Disse minne-dingstene tåler naturligvis ikke all verden (ødela en selv når jeg overførte musikk for noen uker siden). Litt avhengig av hvor gammel den er så har du selvsagt krav på reperasjon/ny/pengene tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.