Gå til innhold

Sony/Philips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne sports mp3spilleren? Jeg har den og den er bra men så skjedde det noe med den. Det er en 128 mb spiller. Jeg prøvde å få inn wma filer på den og plutselig klikka den. Har bytta den mot en nye en men den funker heller ikke. Kan det være batteriet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert Sony takler wma-filer. Mener å huske at Sony takler svært få filvarianter.

Prøv å formatere spilleren og legg inn på nytt.

Skrevet

Det er ikke sikkert Sony takler wma-filer. Mener å huske at Sony takler svært få filvarianter.

Prøv å formatere spilleren og legg inn på nytt.

Sorry, det var Nike/philips jeg mente.

Skrevet

Sorry, det var Nike/philips jeg mente.

Vel, samme greia med den. Funker det ikke å formatere disken så er den sikkert ødelagt.

Disse minne-dingstene tåler naturligvis ikke all verden (ødela en selv når jeg overførte musikk for noen uker siden).

Litt avhengig av hvor gammel den er så har du selvsagt krav på reperasjon/ny/pengene tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...