Gjest Hvor i Drøbak ligger det? Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Har tenkt å ta meg en dagstur til Drøbak, for å dra å se på nissehuset som ligger i denne byen... Er det noen av dere som vet adressa til Nissehuset i Drøbak eller kan forklare meg hvor i Drøbak dette nissehuset ligger... Har hørt at det er så mye fint å se på der, og vil gjerne ta meg en tur dit,men finner ikke adresse og telefon i katalogen... Takker for svar på forhånd! 0 Siter
Gjest inea Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det ligger i sentrum av Drøbakk ved torget. Du ser det når du kjører nn i Drøbakk, og ned til sentrum. Fint sted Drøbakk. Det er ikke så stort. 0 Siter
Gjest inea Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 her er en link http://www.julehus.no/ 0 Siter
frosken Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis du kjører til Drøbak sentrum, så er det umulig å ikke finne Julehuset. Du finner deg bare en parkeringsplass i sentrum, enten i en av gatene eller utenfor Rimi. Det er snø her i dag, så nå passer det å begynne juleforberedelsene :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis du kjører til Drøbak sentrum, så er det umulig å ikke finne Julehuset. Du finner deg bare en parkeringsplass i sentrum, enten i en av gatene eller utenfor Rimi. Det er snø her i dag, så nå passer det å begynne juleforberedelsene :-) Bor du der du? = Jeg bruker å gå og drømme litt i Drøbak jeg.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Hvis du kjører til Drøbak sentrum, så er det umulig å ikke finne Julehuset. Du finner deg bare en parkeringsplass i sentrum, enten i en av gatene eller utenfor Rimi. Det er snø her i dag, så nå passer det å begynne juleforberedelsene :-) Tidlig oppe du! 0 Siter
Gjest htr Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Og om du likevel ikke skulle finne det; spør -hvem som helst- 0 Siter
Gjest Hvor i Drøbak ligger det? Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 her er en link http://www.julehus.no/ Takk for linken! 0 Siter
Gjest Hvor i Drøbak ligger det? Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Og om du likevel ikke skulle finne det; spør -hvem som helst- Grunnen til at jeg spurte er faktisk fordi jeg aldri har vært i Drøbak før... Ikke kommer jeg fra Oslo heller... 0 Siter
Gjest Hvor i Drøbak ligger det? Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det ligger i sentrum av Drøbakk ved torget. Du ser det når du kjører nn i Drøbakk, og ned til sentrum. Fint sted Drøbakk. Det er ikke så stort. Takk for svar! 0 Siter
Gjest htr Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Grunnen til at jeg spurte er faktisk fordi jeg aldri har vært i Drøbak før... Ikke kommer jeg fra Oslo heller... Ehm..tror kanskje vi misforsto hverandre litt nå. Jeg mener at når du kommer til Drøbak, og om du da sliter med å finne julehuset, så vet samtlige innbyggere i Drøbak hvor det er, slik at det bare er å spørre, så peker de i riktig retning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.