Gå til innhold

Nissehuset i Drøbak

Gjest Hvor i Drøbak ligger det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ta meg en dagstur til Drøbak, for å dra å se på nissehuset som ligger i denne byen...

Er det noen av dere som vet adressa til Nissehuset i Drøbak eller kan forklare meg hvor i Drøbak dette nissehuset ligger...

Har hørt at det er så mye fint å se på der, og vil gjerne ta meg en tur dit,men finner ikke adresse og telefon i katalogen...

Takker for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger i sentrum av Drøbakk ved torget. Du ser det når du kjører nn i Drøbakk, og ned til sentrum. Fint sted Drøbakk. Det er ikke så stort.

Skrevet

Hvis du kjører til Drøbak sentrum, så er det umulig å ikke finne Julehuset. Du finner deg bare en parkeringsplass i sentrum, enten i en av gatene eller utenfor Rimi.

Det er snø her i dag, så nå passer det å begynne juleforberedelsene :-)

Skrevet

Hvis du kjører til Drøbak sentrum, så er det umulig å ikke finne Julehuset. Du finner deg bare en parkeringsplass i sentrum, enten i en av gatene eller utenfor Rimi.

Bor du der du? :)=

Jeg bruker å gå og drømme litt i Drøbak jeg....

Skrevet

Tidlig oppe du! ;)

Skrevet

Og om du likevel ikke skulle finne det; spør -hvem som helst- :P

Skrevet

Og om du likevel ikke skulle finne det; spør -hvem som helst- :P

Grunnen til at jeg spurte er faktisk fordi jeg aldri har vært i Drøbak før... Ikke kommer jeg fra Oslo heller...

Skrevet

Det ligger i sentrum av Drøbakk ved torget. Du ser det når du kjører nn i Drøbakk, og ned til sentrum. Fint sted Drøbakk. Det er ikke så stort.

Takk for svar!

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte er faktisk fordi jeg aldri har vært i Drøbak før... Ikke kommer jeg fra Oslo heller...

Ehm..tror kanskje vi misforsto hverandre litt nå. Jeg mener at når du kommer til Drøbak, og om du da sliter med å finne julehuset, så vet samtlige innbyggere i Drøbak hvor det er, slik at det bare er å spørre, så peker de i riktig retning :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...