Gå til innhold

Mangefull journalføring hos legen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos min nye fastlege i dag og det viser seg at de revmatologiske prøvene jeg tok i fjor høst ikke står i journalen min! Derimot står det at jeg har lave jernlagre, noe jeg ikke har fått beskjed om! I tillegg var det noe annet småtteri som ikke stemte eller ikke sto der heller.

Betenkelig. Veldig, veldig glad jeg har byttet lege! Nesten litt skremmende dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange rare leger *rister oppgitt på hodet*

Bra med deg ellers, da?

Gjest her også
Skrevet

Dette skjer stadig.

Min far ble operert for utposning på hovedpulsåren for et par år siden, han skulle bli kalt inn til kontroll etter ett år. Det ble han ikke.

Han var på sykehuset for noe annet da de så arret hans å det blei snakk om denne tidligere operasjonen. Sykehuset spurte hvordan det hadde gått på "ettårs"-kontrollen..... De tok kontrollen der og da.

Hører om mange sånne tilfeller ... oppfølgninger som aldri blir noe av ... skremmende.

Skrevet

Det finnes mange rare leger *rister oppgitt på hodet*

Bra med deg ellers, da?

Jepp! :o) Er fremdeles sanseløst fortapt, men klarer å håndtere det på en overlevbar måte nå så da går det bedre.

Skrevet

Dette skjer stadig.

Min far ble operert for utposning på hovedpulsåren for et par år siden, han skulle bli kalt inn til kontroll etter ett år. Det ble han ikke.

Han var på sykehuset for noe annet da de så arret hans å det blei snakk om denne tidligere operasjonen. Sykehuset spurte hvordan det hadde gått på "ettårs"-kontrollen..... De tok kontrollen der og da.

Hører om mange sånne tilfeller ... oppfølgninger som aldri blir noe av ... skremmende.

Og her skjedde det motsatte: Guttungen ble plutselig kalt inn til barnepoliklinikken, og det sto ikke i brevet hva det gjaldt.

Da jeg ringte for å sjekke, viste det seg at han har fått oppfølgertime for noe som for et år siden viste seg ikke å være et problem.

Men det er selvsagt mye bedre å bli innkalt en gang for mye..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...