Gå til innhold

Glamour

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som følger med?

Så halveis på og fikk med meg avslutningen, dvs fjeset til Brooke. Hvorfor så hun så betenkt ut? Hva var avslutningskommentarene?

Noen som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror hun så slik ut fordi hun lå med Nick samme natten som Ridge døde. Det skaper jo litt problemer. Hun er ikke akkurat kjempe smart.

Skrevet

tror hun så slik ut fordi hun lå med Nick samme natten som Ridge døde. Det skaper jo litt problemer. Hun er ikke akkurat kjempe smart.

Aaahhh, det har ikke jeg fått med meg....

For å komplisere det hele er hun kanskje gravid nå da... Men det vil vel tiden vise.

Jeg synes de spiller rollene sine godt jeg. Tenk hvor mange år den serien har gått.

Leste et sted for noen år siden at hun som spiller Brooke har 4 barn selv. Hun holder seg bra!

Gjest Ser ikke Glamour jeg, neeeeiiiidda
Skrevet

For å komplisere det hele er hun kanskje gravid nå da... Men det vil vel tiden vise.

Jeg synes de spiller rollene sine godt jeg. Tenk hvor mange år den serien har gått.

Leste et sted for noen år siden at hun som spiller Brooke har 4 barn selv. Hun holder seg bra!

Brooke gravid IGJEN? Har dama (rollefiguren) ikke hørt om prevensjon?

Skrevet

Ja hun holder seg veldig bra! Utrolig at de har klart å fortsette med serien så lenge med de gode gamle skuespillerne.

Om Brooke er gravid vil nok tiden vise, selv om jeg vet svaret hehe.

Skrevet

Har ikke sett på lange tider, hva døde Ridge av?

Skrevet

Ja hun holder seg veldig bra! Utrolig at de har klart å fortsette med serien så lenge med de gode gamle skuespillerne.

Om Brooke er gravid vil nok tiden vise, selv om jeg vet svaret hehe.

Å ja, du har vært inne på hjemmesiden og tittet kanskje??

Ser det innimellom. Har oppdaget at man fint kan være borte fra det noen dager uten å miste tråden helt...

Skrevet

Har ikke sett på lange tider, hva døde Ridge av?

Han døde ikke. Vi bare trodde det i noen episoder.

Selvfølgelig ble han reddet og kom tilbake da alle sørget....

Skrevet

Ser det innimellom. Har oppdaget at man fint kan være borte fra det noen dager uten å miste tråden helt...

neida jeg ble faktisk fortalt det er her på dol av noen andre:)

Men som du sier, man kan godt være borte fra Glamour en stund og etter et par episoder er man helt med igjen.

Skrevet

Han døde ikke. Vi bare trodde det i noen episoder.

Selvfølgelig ble han reddet og kom tilbake da alle sørget....

no shit...

argh...

Skrevet

Noen dager? Har ikke fulgt med på serien, men holdt på å le meg ihjel da TVNorge slo sammen tusen (!) episoder (eller var det enda flere?) til et sammendrag på 10 min (!!!) for å ta igjen Sverige som var kommet så mye lenger...!

Skrevet

Hun trodde Ridge var død, og en uke uten sex ble rett og slett for lenge..

Så da kastet hun seg over den nærmeste, Nick.

Og nå er hun gravid, men hvem er faren..?

Vet det jeg..

Skrevet

Ser de ikke alltid betenkt ut på slike serier da?

"Noen sa noe til meg, jeg må ta meg ett minutt mens jeg stirrer intenst på dem og løfter litt på øyebrynet"

;D

Gjest fan no. 1
Skrevet

Noen dager? Har ikke fulgt med på serien, men holdt på å le meg ihjel da TVNorge slo sammen tusen (!) episoder (eller var det enda flere?) til et sammendrag på 10 min (!!!) for å ta igjen Sverige som var kommet så mye lenger...!

Det hadde vel ikke noe med å ta igjen Sverige å gjøre, men at episodene var blitt for "gamle". Både klær og hårfrisyrer var blitt umoderne.

Gjest Hater såper
Skrevet

Brooke gravid IGJEN? Har dama (rollefiguren) ikke hørt om prevensjon?

Det har 'a sikkert, spør heller manusforfatteren ;)

Men helt ærlig, er ikke den serien helt håpløs. Joda, jeg har tvinga meg igjennom en episode, og det fristet ikke til gjentagelse.

Skrevet

Ser de ikke alltid betenkt ut på slike serier da?

"Noen sa noe til meg, jeg må ta meg ett minutt mens jeg stirrer intenst på dem og løfter litt på øyebrynet"

;D

he he, jo det stemmer, det. De tar alltid lange "jeg må tenke på den kommentaren"-pauser.

*ler* Ville virket veldig underlig om folk begynte å ta sånne pauser på ordentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...