Gå til innhold

Druer...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er druer sundt?? Inneholder de noe som ikke er bra når man slanker seg? Fett, karbohydrater e.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnsykt mye sukker, men sunnere enn sukkertøy, det er trege karbohydrater. Dog meget søtt.

Kizza1365380506
Skrevet

Sinnsykt mye sukker, men sunnere enn sukkertøy, det er trege karbohydrater. Dog meget søtt.

Det er jo druesukker. Er ikke det sunt da? Har alltid jeg trodd...

Mvh

Skrevet

Det er jo druesukker. Er ikke det sunt da? Har alltid jeg trodd...

Mvh

Sunnere en raffinert sukker, men allikevel sukker :-)

Skrevet

Sunnere en raffinert sukker, men allikevel sukker :-)

Faen....

Skrevet

Faen....

Hvis du skal klare å gjennomføre en slankekur må du unne deg noe. Jeg kan garantere at druer ikke er det som får deg til å gå opp i vekt!

Skrevet

Hvis du skal klare å gjennomføre en slankekur må du unne deg noe. Jeg kan garantere at druer ikke er det som får deg til å gå opp i vekt!

Takk for det.. Føler at jeg må ha noe å putte i munnen om kvelden..Og jeg har ikke mann så da må det bli mat..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...