Gjest LuzyNuzy Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Når jeg laster ned sanger så står det ofte "trenger flere kilder". Hva betyr det? 0 Siter
Villmarka Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 At ingen av de som har sangen er pålogget 0 Siter
Gjest LuzyNuzy Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 At ingen av de som har sangen er pålogget Oki. Da prøver jeg igjen seinere. Tusen takk. :-) 0 Siter
Gjest kazaalite Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Oki. Da prøver jeg igjen seinere. Tusen takk. :-) Hei Luzy. Vet du hvor jeg kan laste ned siste versjon av KazaaLite? (IKKE vanlig Kazaa). Jeg har KazaaLite men den funker ikke lenger :'( 0 Siter
Villmarka Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hei Luzy. Vet du hvor jeg kan laste ned siste versjon av KazaaLite? (IKKE vanlig Kazaa). Jeg har KazaaLite men den funker ikke lenger :'( Hvis du har innstallert SP2 er det mest sansynlig den som gjør at det ikke funker lenger. Hørte et eller annet sted at Kazzalite er fjernet for nedlastning. Tok et søk på Google, og kunne ikke finne den der. 0 Siter
Gjest kazaalite Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hvis du har innstallert SP2 er det mest sansynlig den som gjør at det ikke funker lenger. Hørte et eller annet sted at Kazzalite er fjernet for nedlastning. Tok et søk på Google, og kunne ikke finne den der. Er nok SP2 som har skylden da jeg har den installert :-/ *Filleren* 0 Siter
fembarns Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Er nok SP2 som har skylden da jeg har den installert :-/ *Filleren* Når jeg søker på kazaalite++ på norsk finner jeg den med en gang, senest i forrige uke...på google var det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.