Gå til innhold

Sjampiskorken smeller i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for nå ser det endelig ut til at samferdselsdepartementet og hu derre Skogsholma har dratt runkebestikket ut av endetarmen: det blir sivil lufthavn på Rygge!!!

Endelig! Jeg skal røyke adgangsbeviset utenfor døra til det nye klubbhuset, og vise ræva til den første og beste korporalen jeg ser. Tusen takk for at jeg ikke kunne ta med kompiser innafor porten til det Aller Helligste! Men heia Dagfinn, du er allikavæl en trivelig kar på privaten, selv om du er den mest stivnakka S-offen i hele forsvaret. Bare si fra neste gang vi skal skjære opp en Daihatsu for deg.

Tenk, kanskje vi allerede fra neste år kan ta med et spleiselag opp i Cherokee'n og dra på stevne på Starmoen eller til Danmark.

*raper Fiin Gammel*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...