Gå til innhold

Sa jeg det? Jeg som var megasjenert

Gjest jammen står ikke verden til påske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag gav jeg jenta jeg liker et kjempekompliment.

Imorgen skal jeg og en annen venninne spise middag hos henne og deretter dra på kino og se på Bridget Jones filmen.

Jeg sendte henne et par sms og deretter denne med komplimentet som kom som følge av noe hun hadde sagt i smsen:

Det er akkurat dette jeg liker ved deg. Du er så omtenksom og jordnær, tåler spøk og tar ikke deg selv så høytidelig. Pen er du også :-)

Da jeg sendte henne denne smsen tenkte jeg inni meg at hvorfor sendte jeg denne, nå blir det vel månelyst. Jeg så henne tilfeldigvis henne i lesesalen og tok en liten prat med henne der. Det så ut som om hun rødmet men det er mulig jeg tar feil og at jeg er helt på viddene. Men hun så veldig glad ut og smilte det bredeste smilet. Jeg hadde jo sendt denne sms og hadde ikke forventet å se henne før dagen etterpå. Merkeli nok holdt jeg maska og oppførte meg normalt og hadde kontroll over det hele. Imorra skal vi tre på kino. Gleder meg :-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en kjempesøt sms, og mitt hjerte hadde i hvert fall smeltet hadde jeg fått en slik:) Lykke til på deiten i morgen;)

Skrevet

Det var jo en kjempesøt sms, og mitt hjerte hadde i hvert fall smeltet hadde jeg fått en slik:) Lykke til på deiten i morgen;)

Tja, vil vel ikke kalle det en date da siden vi er 3 stykker som skal dra sammen og se på film.

Mener du seriøst at det var en bra sms?

Skrevet

Tja, vil vel ikke kalle det en date da siden vi er 3 stykker som skal dra sammen og se på film.

Det var en veldig søt sms! Ikke noe å være flau over der.

Skrevet

Kjempesøt sms. Er sikker på at jenta smelta da hun leste den.

Jeg hadde likt den godt :)

Skrevet

Enig, den var kjempesøt! Bra komplimenter for personlighet, slikt må man bare falle for.

De aller fleste mennesker er usikre på seg selv, så en slik tilbakemelding ville varmet meg! :-)

Lykke til!!

Skrevet

Sånne meldinger går rett hjem! :o) Kos deg på kino!

Skrevet

Sånne meldinger går rett hjem! :o) Kos deg på kino!

Hehehe, skal nok kose meg jeg. Vi er 3 stykker da så det blir kanskje ikke det samme. Men til kvelden skal ihverfall jeg og en annen jente spise hos henne.

Videre har jeg ikke tro på dette. Virker som om hun liker en annen. Så det får bli med dette da.

Skrevet

Hehehe, skal nok kose meg jeg. Vi er 3 stykker da så det blir kanskje ikke det samme. Men til kvelden skal ihverfall jeg og en annen jente spise hos henne.

Videre har jeg ikke tro på dette. Virker som om hun liker en annen. Så det får bli med dette da.

tja.. du får jobbe litt for saken da vettu... kan ikke gi opp sånn uten videre!

Gi av deg selv, så hun får et skikkelig inntrykk av hvem du er. Ikke umulig at hun heller vil velge DEG fremfor han andre vel? :)

Masse lykke til!:))

hilsen

Skrevet

tja.. du får jobbe litt for saken da vettu... kan ikke gi opp sånn uten videre!

Gi av deg selv, så hun får et skikkelig inntrykk av hvem du er. Ikke umulig at hun heller vil velge DEG fremfor han andre vel? :)

Masse lykke til!:))

hilsen

Men hvordan gjør jeg det da? Vi jobber på samme gruppe, det er bare oss to.

Men jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre for dette ser ikke lyst ut, eller så er det kanskje jeg som ikke har tålmodighet?

Vil bare legge til at je ikke har hatt et eneste forhold til nå og er nå 24 år. Har liksom aldri kjempet om en jente, alltid gitt opp på en måte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...