Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte 700,- i fjor for å ta av de gamle dekkene, sette på nye, avballansering + sette de på bilen

Skrevet

Betalte 700,- i fjor for å ta av de gamle dekkene, sette på nye, avballansering + sette de på bilen

Trodde det sto dekkstift jeg så jeg ble litt ivirig.. dekkskift har jeg like mye peiling på som en mulvarp i en popcornmaskin..

Skrevet

Trodde det sto dekkstift jeg så jeg ble litt ivirig.. dekkskift har jeg like mye peiling på som en mulvarp i en popcornmaskin..

....nei, det er enkelte ting det er deilig å være komfertabel uvitend om, dekkskift er definitivt i den kategorien:-)

Skrevet

....nei, det er enkelte ting det er deilig å være komfertabel uvitend om, dekkskift er definitivt i den kategorien:-)

Jeg har nå piggdekk på tre hjul og sommerdekk på det siste :o( Det satt bom fast så nå må jeg vente på finværet så jeg kan dra på bensinstasjonen å få det skiftet

Skrevet

1 time, inkludert klesskift og dusj etterpå :-p

Skrevet

1 time, inkludert klesskift og dusj etterpå :-p

Reiser du rundt og gjør det? ;o) Sånn for single damer i nød...

Skrevet

Reiser du rundt og gjør det? ;o) Sånn for single damer i nød...

Hadde jeg vært singel selv hadde jeg nok stillt opp......

Skrevet

Hadde jeg vært singel selv hadde jeg nok stillt opp......

Jeg måtte uansett kjøpt bil først. ;o)

Skrevet

Jeg måtte uansett kjøpt bil først. ;o)

Så dette er bare nok et forsøk på å lure inn mannfolk med spørsmål om de kan fikse noe praktisk for "en stakkars kvinne med 10 tommeltotter"?

Når de oppdager at du slett ikke har noen bil så er det for sent. Da er de fanget (av din sjarm?).

Kvinner er utrolig utspekulerte gitt ;-)

Skrevet

Det er visst slik at man ser verden gjennom bestemte briller.

Jeg leste dekkstift.

Pass til det du spør om!

Skrevet

Så dette er bare nok et forsøk på å lure inn mannfolk med spørsmål om de kan fikse noe praktisk for "en stakkars kvinne med 10 tommeltotter"?

Når de oppdager at du slett ikke har noen bil så er det for sent. Da er de fanget (av din sjarm?).

Kvinner er utrolig utspekulerte gitt ;-)

*Gliser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...