Gå til innhold

Jakten på kjærligheten, hvem velger hvem?

Anbefalte innlegg

Ser ikke noe problem i det jeg. Synes fremdeles hun er søt. Tror ikke vi blir enige her asså:0)

Hei!

Jeg er enig med deg:) Synes Anne Kristine er søt jeg. Jeg synes ikke hun har ett "jåle vesen". Jeg synes Camilla er litt krassere, og at AK vikrer ganske rolig og ok.

Hun er jo en heste jente, så jeg tror nok hun passer på gård. Hun liker bare å pynte seg i tillegg:)

Og jeg synes Magnus er litt "jåleste" han også, så de er så søte sammen så:))

Da er iallefall vi enige:))

Fortsetter under...

Kanskje Henning og Cato velger hverandre? Jeg synes ikke det ligger noe særlig i lufta på den gården. På de tre andre blir det nok klaff.

Når det gjelder jentene til Magnus, virker begge kjekke og jordnære. I starten hadde han nok mest sansen for Camilla, men det er kanskje litt utlignet etter hvert?

I det kjappe glimtet vi fikk av neste episode virket det som om Tone var sur og dro sin vei. Men de kan da ikke avsløre valget på forhånd?

For Wenche er vel saken klar. Og så de skjønne hundene, da. Jeg hadde tatt ham på flekken bare på grunn av dem.

Og det er fint i Valdres.

Vet du det hadde jeg og gjort! DEN skjønneste valpen:) dessuten så er ikke mannen stygg heller:)

Vet du det hadde jeg og gjort! DEN skjønneste valpen:) dessuten så er ikke mannen stygg heller:)

Nei, han er veldig kjekk og sjarmerende. Den røde valpen er til å spise opp, ja. Jeg tror også at hundene vil få det fritt og godt på gården til Wenche. Det er meget viktig.

Hei!

Jeg er enig med deg:) Synes Anne Kristine er søt jeg. Jeg synes ikke hun har ett "jåle vesen". Jeg synes Camilla er litt krassere, og at AK vikrer ganske rolig og ok.

Hun er jo en heste jente, så jeg tror nok hun passer på gård. Hun liker bare å pynte seg i tillegg:)

Og jeg synes Magnus er litt "jåleste" han også, så de er så søte sammen så:))

Da er iallefall vi enige:))

Godt det er noen som er enig med meg da:0) Jeg synes også Camille virker krassere, nesten litt kjedelig egentlig.

Godt det er noen som er enig med meg da:0) Jeg synes også Camille virker krassere, nesten litt kjedelig egentlig.

Jeg sminker meg like mye - men har ikke så flott hår eller blå øyne :)

Ingen kaller meg sminkedokke for det! *s*

Annonse

Helt klart hvem Wenche velger... Hans Magnus må bare ta Heidi. Hu Tone er det noe merkelig med. Inga Berit tar Henning.Og Magnus velger ... huff ja hu lyse baben... selv om Camilla er den beste.. Joda Ann Kristin er nok litt tøffere en en pyntedukke, men hun burde ikke hatt så mye sminke på, det gjør inntrykket dårlig.

Det er jo inntrykket hun gjør på Magnus som teller da! :-)

Han er frister ikke meg han Hans-Ole, når vi snakker om det....for en fæl latter, tror jeg hadde blitt gal - men det er DE som skal like han også :)

Jeg synes hun virker så kunstig også. Det var ikke noen ekte latter f.eks. da de lekte med vannspyleren, hun virka så stiv og tilgjort i ansiktet. Mangler mimikk rett og slett, og det gir et falskt inntrykk.

Helt uenig. Synes hun så dødsforelsket ut. Det blir nok de to, og de ser kjempesøte ut i lag. Skjønner ikke hva det gjør at hun virker jålete. Janteloven??

Det er jo inntrykket hun gjør på Magnus som teller da! :-)

Han er frister ikke meg han Hans-Ole, når vi snakker om det....for en fæl latter, tror jeg hadde blitt gal - men det er DE som skal like han også :)

Helt enig. Han virker litt harry. Men er kanskje god på bunnen? Eller er det penge i grunnen??Hehe det siste var bare tøys, det bare rimte. kniiiis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...