Gå til innhold

sykemelding og utenlandsopphold

Anbefalte innlegg

Gjest kan bli ufør
Skrevet

Jeg har kommet til en beslutning om å sykemelde meg 100% fra nyttår, og ihvertfall være det til etter påsken. Da vil jeg kunne komme i rutine for å "bygge meg opp og pleie kroppen min"'

Kan jeg i denne perioden være i utlandet et par uker.. eller må jeg friskmelde meg for å reise??

Videoannonse
Annonse
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Du kan vel bare reise, ingen som kan stoppe deg. Men folk synes kanskje det er rart dersom du er frisk nok til å reise så kan du vel jobbe osv..

Gjest kan bli ufør
Skrevet

Du kan vel bare reise, ingen som kan stoppe deg. Men folk synes kanskje det er rart dersom du er frisk nok til å reise så kan du vel jobbe osv..

Det er det at det å være i varmen når man er revmatiker - er behandling i seg selv.

:-)

Gjest ryk og reis!
Skrevet

Det er det at det å være i varmen når man er revmatiker - er behandling i seg selv.

:-)

Du kan ikke reise utenlands når du er sykemeldt. Du må si i fra til trygdekontoret. De vil be om en attest fra legen din som sier at det er medisinsk forsvarlig at du reiser. Trygdekontoret må godkjenne dette hvis ikke mister du retten til sykepenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...