Gjest kan bli ufør Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg har kommet til en beslutning om å sykemelde meg 100% fra nyttår, og ihvertfall være det til etter påsken. Da vil jeg kunne komme i rutine for å "bygge meg opp og pleie kroppen min"' Kan jeg i denne perioden være i utlandet et par uker.. eller må jeg friskmelde meg for å reise?? 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Du kan vel bare reise, ingen som kan stoppe deg. Men folk synes kanskje det er rart dersom du er frisk nok til å reise så kan du vel jobbe osv.. 0 Siter
Gjest kan bli ufør Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Du kan vel bare reise, ingen som kan stoppe deg. Men folk synes kanskje det er rart dersom du er frisk nok til å reise så kan du vel jobbe osv.. Det er det at det å være i varmen når man er revmatiker - er behandling i seg selv. :-) 0 Siter
Gjest ryk og reis! Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det er det at det å være i varmen når man er revmatiker - er behandling i seg selv. :-) Du kan ikke reise utenlands når du er sykemeldt. Du må si i fra til trygdekontoret. De vil be om en attest fra legen din som sier at det er medisinsk forsvarlig at du reiser. Trygdekontoret må godkjenne dette hvis ikke mister du retten til sykepenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.