Gjest har lite peiling Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Er dette mulig? Har dessverre sufret litt mye på jobben, bare aviser, dol etc, men ønsker å slette spor om hvor mye tid jeg har brukt på dette. Er det mulig? Kan noen i såfall forklare en "dummy" hvordan dette gjøres? På forhånd takk! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Klikk verktøy, alternativer for internett og slett logg. Deretter klikker du på fanen "innhold", autofullfør og tilbakestill skjemaer. 0 Siter
Gjest har lite peiling Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Klikk verktøy, alternativer for internett og slett logg. Deretter klikker du på fanen "innhold", autofullfør og tilbakestill skjemaer. Takk skal du ha. Men det er engelsk språk hos meg, så jeg har klikket på følgende - er det noe mer jeg bør gjøre? delete cookies delete files clear history 0 Siter
Villmarka Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Takk skal du ha. Men det er engelsk språk hos meg, så jeg har klikket på følgende - er det noe mer jeg bør gjøre? delete cookies delete files clear history http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article304554.ece 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.