Gå til innhold

Netthandelen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg tilfeldigvis på denne greia her :).

Er det noen som har kjøpt noen varer herfra og hvilken kvalitet har de. Kjøpte en Bomann ministøvsuger og en blender, men det er vel sikkert kjempedårlig kvalitet.

Var liksom litt morsomt å gå inn og by, men krysset fingrene for at jeg ikke skulle ha det høyeste budet, men det hadde jeg dessverre :)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

En kan faktisk bli litt hekta på netthandel.no, det vet vi alt om! Lett å gi bud, og så sitter en der og håper en ikke skal få det likevel ;o)

Jeg har kjøpt noe verktøy der, og det har vel ikke hatt den helt store kvaliteten nei, hvordan det er med elektriske produkter vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg har handlet på netthandelen noen ganger. Kvaliteten på varene er temmelig varierende, noe er bare skrap, annet er absolutt brukbart.

Vi har bl.a. kjøpt eccosko til hele familien, absolutt et godt kjøp. Samboeren min kjøpte en forsterker, men den gikk rett i retur, den hadde ikke nok innganger.

De har gode returrutiner, og pengene kom inn på konto etter bare noen dager.

Så lenge man er kresen og ikke tar helt av på budgiving er det helt greit å handle der.

Skrevet

Jeg har kjøpt mye bra der jeg! :) blir alltid litt overasket over gebyrene - men pytt, pytt! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt mye bra der jeg! :) blir alltid litt overasket over gebyrene - men pytt, pytt! :)

Jeg må ikke inn der noe mer :) I dag har jeg kjøpt blender, fæle julelys, cd-spiller, ministøvsuger og elektrisk salt- og pepperkvern.

Fikk det rasende billig da. Gruer meg til fraktomkostningene.

Skrevet

Jeg må ikke inn der noe mer :) I dag har jeg kjøpt blender, fæle julelys, cd-spiller, ministøvsuger og elektrisk salt- og pepperkvern.

Jeg kjøpte en sekk med to svære badehåndklær i, en jakke og en skjorte til gubben - staver til bestemor, massasje-apparat og trimtøy.

*herregud - som om livet stod på spill*

Skrevet

Har handlet noen produkter der fra Boman, og de har stort sett svart til forventningene. Akkurat nå står brødbakemaskinen med ferdig brød og venter på kjøkkenet :-)

Vær oppmerksom på at Boman er et tysk (tror jeg ihvertfall) merke, og alle bruksanvisninger derfor er på tysk/englesk.

Skrevet

Har handlet noen produkter der fra Boman, og de har stort sett svart til forventningene. Akkurat nå står brødbakemaskinen med ferdig brød og venter på kjøkkenet :-)

Vær oppmerksom på at Boman er et tysk (tror jeg ihvertfall) merke, og alle bruksanvisninger derfor er på tysk/englesk.

Fikk en blender til 153 kroner og den er jeg veldig spent på. Det står at den kan knuse is og jordbær. Har tenkt å bruke den til smoothies så håper det stemmer :)

Skrevet

Fikk en blender til 153 kroner og den er jeg veldig spent på. Det står at den kan knuse is og jordbær. Har tenkt å bruke den til smoothies så håper det stemmer :)

Å kan du si ifra om den funker? Har så lyst på en blender til smoothies jeg også. Elsker smoothies:0)

Skrevet

Å kan du si ifra om den funker? Har så lyst på en blender til smoothies jeg også. Elsker smoothies:0)

Jada skal si ifra, men det tar nok tid før jeg får den.

Skrevet

Jada skal si ifra, men det tar nok tid før jeg får den.

Det går ganske kjapt, fra jeg handlet til jeg hadde varene her tok det ca. en uke.

Skrevet

Det går ganske kjapt, fra jeg handlet til jeg hadde varene her tok det ca. en uke.

Bra. Det jeg ikke liker kan bli julepresanger :)

Skrevet

Bra. Det jeg ikke liker kan bli julepresanger :)

Her står det en hel kartong full av julegaver i gangen ;-)

Blant annet en haug kurver med diverse spaprodukter. Som skal gis bort til kunder. De er faktisk kjempefine, og mye større enn jeg hadde trodd. Og jeg betaler maks 42 kroner for dem.

Ellers består esken av humidor til 121 kroner, kikkert til 61 kroner og tøfler til 41 kroner. Er noen julegvaer, det ;-)

Skrevet

Her står det en hel kartong full av julegaver i gangen ;-)

Blant annet en haug kurver med diverse spaprodukter. Som skal gis bort til kunder. De er faktisk kjempefine, og mye større enn jeg hadde trodd. Og jeg betaler maks 42 kroner for dem.

Ellers består esken av humidor til 121 kroner, kikkert til 61 kroner og tøfler til 41 kroner. Er noen julegvaer, det ;-)

Nå kjøpte jeg akkurat et par Ecco joggesko til meg og et par Asics til mannen min. Nå må jeg ikke logge meg inn igjen :)

Skrevet

Nå kjøpte jeg akkurat et par Ecco joggesko til meg og et par Asics til mannen min. Nå må jeg ikke logge meg inn igjen :)

Vær forsiktig. Ihvertfall hvis man først har kjøpt en ting en dag, da kan man liksom likegodt slenge med noe ekstra. Blir jo ikke så mye dyrere med porto.

Skrevet

Den har jeg og den er helt grei.

Skrevet

Jeg hadde kick en periode, det var så vidt jeg klarte å slutte.

Skrevet

oj, plutselig fikk jeg tilslaget på hotellopphold på 141kr.

ups, det går fort unna der.

*gisper*

Skrevet

oj, plutselig fikk jeg tilslaget på hotellopphold på 141kr.

ups, det går fort unna der.

*gisper*

Vær forsiktig, jeg har handlet for over 1000 kroner i dag :)

Skrevet

Du som fikk tilslag på to ting, vet du om du må betale frakt osv for begge, eller sender de alt i en pakke?

Litt dumt å betale over hundre kroner i frakt osv flere ganger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...