Gå til innhold

Netthandelen.no

Anbefalte innlegg

Gjest dårli erfaring med det
Skrevet

Det er mye tull varer der! Bomann er kjent for å ha dårlig kvalitet. De prisene som står oppgitt er ikke riktige. Det er dårlige varer som de får mye penger for.

Da vet du det

blitz1365380771
Skrevet

Du som fikk tilslag på to ting, vet du om du må betale frakt osv for begge, eller sender de alt i en pakke?

Litt dumt å betale over hundre kroner i frakt osv flere ganger...

Du må betale frakt for alt. gebyret på 65 kr betaler du en gang pr faktura/dag.

Gjest kundervice hæhvaforno?
Skrevet

Du som fikk tilslag på to ting, vet du om du må betale frakt osv for begge, eller sender de alt i en pakke?

Litt dumt å betale over hundre kroner i frakt osv flere ganger...

Jeg "vant" budrunden to ganger på netthandlen i fjor, og lurt på om jeg kunne får de i samme pakke for å spare porto, men det gikk ikke an fordi ene var før tolv og den andre var etter. Så, hvis du har klart å få begge på samme dag skal det kunne an å få i samme, men har du i to så er dem ikke behjelpelig i det hele tatt.

Skrevet

Det er mye tull varer der! Bomann er kjent for å ha dårlig kvalitet. De prisene som står oppgitt er ikke riktige. Det er dårlige varer som de får mye penger for.

Da vet du det

Står ikke noe pris oppgitt der da men...., ja, ja jeg har fått veldig mange ting for 1000 kroner da :) Lurer jo bare litt på hvor mye det blir i porto da.

blitz1365380771
Skrevet

Står ikke noe pris oppgitt der da men...., ja, ja jeg har fått veldig mange ting for 1000 kroner da :) Lurer jo bare litt på hvor mye det blir i porto da.

Hvis ikke de har endret reglene det siste halvåret så skal du betale alle portoene. Så det er bare å legge sammen, plusse på gebyret, så har du det!

Skrevet

Hvis ikke de har endret reglene det siste halvåret så skal du betale alle portoene. Så det er bare å legge sammen, plusse på gebyret, så har du det!

"I tillegg til vinnerbudet ditt tilkommer det frakt etter postens satser. Vi legger sammen vekten på det du har vunnet, og finner ut hvor mange forsendelser det blir".

Står at de legger sammen, da blir det ikke så ille og så er det en faktura på alt man har kjøpt samme dag på 65 kroner. Har regnet ut at det ikke blir noe særlig mer enn 200 kroner, det er jo ikke så ille :)

Gjest dårlig erfaring med de
Skrevet

Jo, det skal være priser oppgitt. Var det ihvertfall før. Kanskje de sluttet med det etter mange avisoppslag om at det var lureri. (søk på google eller noe).

Skrevet

Jeg har aldri handlet der, men det var visst mange som følte seg lurt etter å ha handlet der, så det ble en sak for TV2 Hjelper Deg. Det hjalp visst, virket det som...

Men sånn er det jo alltid; man får aldri høre det positive, kun negativt!

Lykke til, og gratulerer med de budene du har vunnet! :)

Gjest dumme meg som allerede angrer
Skrevet

Du skulle ikke nevnt netthandeln for meg i dag! Holder på med oppgave, og da er det jo så spennende å heller være på netthandelen. Allerede brukt 500 kr der.. To popcornmaskiner, en hotellsjekk, nesehårklipper(!!!) og et stygt vinstativ....

Skrevet

Du skulle ikke nevnt netthandeln for meg i dag! Holder på med oppgave, og da er det jo så spennende å heller være på netthandelen. Allerede brukt 500 kr der.. To popcornmaskiner, en hotellsjekk, nesehårklipper(!!!) og et stygt vinstativ....

Popcornmaskinen har jeg styrt unna - vi har jo mikro.

Unnskyld at jeg nevnte det. Angrer på støvsugeren jeg, den tror jeg er virkelig dårlig. Skulle være julepresang, men vet ikke om jeg tørr gi den bort.

Gjest Dumme meg ja
Skrevet

Unnskyld at jeg nevnte det. Angrer på støvsugeren jeg, den tror jeg er virkelig dårlig. Skulle være julepresang, men vet ikke om jeg tørr gi den bort.

Hehe, ja, det blir gjerne sånn. Plutselig har man bydd på noe man egentlig ikke vil ha. Men popcornmaskin til 50 kr tror jeg er en fin julegave... og nesehårklippere til onkler, hehe.

Skrevet

Jeg greide også å styre unna popcornmaskinen. Tenk bare så stor plass den vil ta!

Jeg kjøpte vekkerklokke og avkjølende øyemaske (den grønne til å legge i kjøleskapet) i tillegg til Eurohotel (var det ikke det tro?) m.tre overnattinger (som blir en finfin presang til søster og svoger).

Men man må styre seg litt, for det er lett å bli revet med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...