Gå til innhold

Hva er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt MR undersøkelse av hodet. Fikk vite at det var forendringer i hjernen, to "flekker" fremme i pannen.

HVA ER DETTE????

Noen som vet??? :)))

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Lurveline

13

• mil1365380270

5

• skorpionfisken

2

skorpionfisken
Skrevet

Hvis du fikk vite om forandringer burde du fått vite hva det kunne være også. Jeg hadde ikke gått derfra med en sånn halv melding.

Skrevet

Hvis du fikk vite om forandringer burde du fått vite hva det kunne være også. Jeg hadde ikke gått derfra med en sånn halv melding.

Er ikke alltid man får vite noe før en spesialist har sett på bildene.

skorpionfisken
Skrevet

Er ikke alltid man får vite noe før en spesialist har sett på bildene.

Nemlig, derfor burde de som sa det til tottlå tie stille hvis de ikke også kunne si hva det var eller kunne være. De burde sagt at de var usikre på bildene, fordi de var noe uklare, og ville ha en spesialist til å se på dem og uttale seg og vurdere om de måtte ta nye bilder.

En skygge på et bilde kan jo være bare feil på bildet rett og slett, eller noe annet mer eller mindre alvorlig.

Det er fredag nå, og hadde jeg vært tottlå hadde jeg vært urolig til jeg fikk vite hva det var. Jeg ville blitt sint på de som kom med halvparten og ikke sa resten og nektet å gå derfra før de fant noen som kunne si noe mer.

Skrevet

Nemlig, derfor burde de som sa det til tottlå tie stille hvis de ikke også kunne si hva det var eller kunne være. De burde sagt at de var usikre på bildene, fordi de var noe uklare, og ville ha en spesialist til å se på dem og uttale seg og vurdere om de måtte ta nye bilder.

En skygge på et bilde kan jo være bare feil på bildet rett og slett, eller noe annet mer eller mindre alvorlig.

Det er fredag nå, og hadde jeg vært tottlå hadde jeg vært urolig til jeg fikk vite hva det var. Jeg ville blitt sint på de som kom med halvparten og ikke sa resten og nektet å gå derfra før de fant noen som kunne si noe mer.

Det er jeg helt enig med deg i. Hun burde kanskje fortelle det til legen også, så de som tar bildene slutter å lire av seg sånne ting.

Skrevet

Det kan, som skorpionfisken skriver, være feil på bildene. En jeg kjenner opplevde dette ved en undersøkning av spredning av kreft. Det var heldigvis falsk alarm. Unødvendig å si at det ikke var gøy i tiden før de fikk tatt nye bilder.

Men da var det spesialisten som ga svaret på bildene, ikke de som tok dem som kommenterte de, sånn som i ditt tilfelle. Duster!

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i. Hun burde kanskje fortelle det til legen også, så de som tar bildene slutter å lire av seg sånne ting.

Jeg har fått ny time hos legen min. Han mente at jeg skulle få time etter jul! Det gikk ikke jeg med på. Skulle jeg liksom gå hele julen å bekjymre meg???? Jeg ringte og forlangte en time så snart som mulig! Skal om 1 uke!

Leger er noen arogante tullinger, som ikke eiger pasientkontakt!!!!!

Skal pokker være glad dersom vi kan holde oss langt borte fra dem!!!!

Skrevet

Det kan være tegn til nevrologisk sykdom. Men da må du gjennom flere undersøkelser for å finne ut hvilken.

Forresten er det ikke slik at de synske har forandringer i pannelappen ;o)

Skrevet

Det kan være tegn til nevrologisk sykdom. Men da må du gjennom flere undersøkelser for å finne ut hvilken.

Forresten er det ikke slik at de synske har forandringer i pannelappen ;o)

Hehehe.....da kan jeg bli den neste stjernen i "fornemmelse for mord"!!!! :)))

Skrevet

Hehehe.....da kan jeg bli den neste stjernen i "fornemmelse for mord"!!!! :)))

Kan du fortelle meg hvor fjernkontrollen min er da. Jeg har enda ikke funnet den :o)

Skrevet

Kan du fortelle meg hvor fjernkontrollen min er da. Jeg har enda ikke funnet den :o)

Fjernkontrollen ja.....hmm.....det har skjedd nåkka hær!!! No grusomt!! Fjernkontrollen ligg under sofaputen i den blå 2-seteren......

Skrevet

Fjernkontrollen ja.....hmm.....det har skjedd nåkka hær!!! No grusomt!! Fjernkontrollen ligg under sofaputen i den blå 2-seteren......

Der lå den ikke. Men sofaen er grå, ikke blå bare så du vet det ;o)

Skrevet

Jeg kunne ikke se bildet helt klart.......nei, vent.......den har havnet under stueteppet!! Det er blått!

Skrevet

Nå var det temmelig daut her inne!!! Enig???

Skrevet

Nå var det temmelig daut her inne!!! Enig???

Jeg har akkurat våkna så nå får vi lage litt liv her :o)

Skrevet

Jeg kunne ikke se bildet helt klart.......nei, vent.......den har havnet under stueteppet!! Det er blått!

*Titter inn i stua* Det er ikke noe blått her.

Skrevet

Prøver så godt jeg kan jeg...

Skrevet

Godt! du må lese den nye tråden jeg la ut nå! Jeg rammlet i gulvet så jeg lo!!!

Skrevet

Prøver så godt jeg kan jeg...

Det er bra, jeg er ikke helt våken enda.

Skrevet

*Titter inn i stua* Det er ikke noe blått her.

Jeg gir opp mitt forsøk på å være synsk!!! De "flekkene" i pannen må være noe annet!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...