Gå til innhold

Hva er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp mitt forsøk på å være synsk!!! De "flekkene" i pannen må være noe annet!!!!!

Shit, jeg var så sikker på at du var av de synske nå :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Lurveline

13

• mil1365380270

5

• skorpionfisken

2

Skrevet

Jeg gir opp mitt forsøk på å være synsk!!! De "flekkene" i pannen må være noe annet!!!!!

For mye whisky?

Skrevet

Shit, jeg var så sikker på at du var av de synske nå :o)

Jeg skal gi beskjed dersom det dukker opp noen fornemmelser i løpet av natten!!! Fjernkontrollen er sporløst forsvunnet. Dette høres ut som en jobb for Tottlå! Dersom det er misstanke om noe kriminelt, blir jeg nødt til å kople inn CSI! Fjernkontrollen skal bli funnet.......død eller levende!

Herregud for et liv jeg har!!!!

Skrevet

Jeg skal gi beskjed dersom det dukker opp noen fornemmelser i løpet av natten!!! Fjernkontrollen er sporløst forsvunnet. Dette høres ut som en jobb for Tottlå! Dersom det er misstanke om noe kriminelt, blir jeg nødt til å kople inn CSI! Fjernkontrollen skal bli funnet.......død eller levende!

Herregud for et liv jeg har!!!!

Hehe - tror du mitt er så mye mer spennende eller. Jeg sitter i pysjen og taster og ser på den jævla snøen ute og bare 5 snus igjen. HJELP

Skrevet

For mye whisky?

Nei Tekila........Øh........

tecila.......eeehh.....fanken.....hvordan er det.....

Skrevet

Nei Tekila........Øh........

tecila.......eeehh.....fanken.....hvordan er det.....

Nå tror jed du får sette på korken på flaska igjen;o)

Skrevet

Hehe - tror du mitt er så mye mer spennende eller. Jeg sitter i pysjen og taster og ser på den jævla snøen ute og bare 5 snus igjen. HJELP

Jeg sitter innepakka i ullundertøy.....gidder ikke ta på meg brillene, så jeg sitter sånn ca 5 cm fra skjermen og myser, og beundrer den nyyyyydelige snøen.

Uff, jeg skal på arbeid i morgen........:((((

Skrevet

Nå tror jed du får sette på korken på flaska igjen;o)

Har jo så vidt satt på håndmikseren.......

Skrevet

Jeg sitter innepakka i ullundertøy.....gidder ikke ta på meg brillene, så jeg sitter sånn ca 5 cm fra skjermen og myser, og beundrer den nyyyyydelige snøen.

Uff, jeg skal på arbeid i morgen........:((((

Det er uff, det skjønner jeg. Ikke kult å jobbe på en lørdag.

Jeg har til og med barnefri men en bil med tre piggdekk og et sommerdekk for det siste ville ikke av. Satt dønn fast.

Skrevet

Har jo så vidt satt på håndmikseren.......

Da blir det farlig etterhvert, skjønner jeg:ob

Skrevet

Det er uff, det skjønner jeg. Ikke kult å jobbe på en lørdag.

Jeg har til og med barnefri men en bil med tre piggdekk og et sommerdekk for det siste ville ikke av. Satt dønn fast.

Hehehe.....glatta er noe dritt!

Jeg har parkert bilen min for vinteren! Jeg hater glatta. Tar beina fatt og bruker kollektivtrafikken......selv om jeg hater den også!

Det er dumt med vinteren her nede på Jæren......vinteren....eller frosten kommer så plutselig over natten! Folk får ikke sjangs til å skifte dekk, og saltebilene når ikke ut på veiene før arbeidstidene......

Skrevet

Hehehe.....glatta er noe dritt!

Jeg har parkert bilen min for vinteren! Jeg hater glatta. Tar beina fatt og bruker kollektivtrafikken......selv om jeg hater den også!

Det er dumt med vinteren her nede på Jæren......vinteren....eller frosten kommer så plutselig over natten! Folk får ikke sjangs til å skifte dekk, og saltebilene når ikke ut på veiene før arbeidstidene......

Dattera mi og kjæresten sleit ordentlig med det hjulet. Men nå må jeg vente til snøen forsvinner igjen for å kjøre til bensinstasjonen for å skifte det siste.

Det er bydelen som står for måkinga her og de har ikke måkt en gate...

Hvor feil blir det egentlig med ett sommerdekk? Er det skikkelig krise?

Skrevet

Dattera mi og kjæresten sleit ordentlig med det hjulet. Men nå må jeg vente til snøen forsvinner igjen for å kjøre til bensinstasjonen for å skifte det siste.

Ehh....nå har ikke jeg greie på bil....men.....Dersom bilen din er bakhjulsdrevet.....og det ene sommerdekket er på en av bakhjulene, kan det vel gå ille?!? Men dersom det er fremme, kan det vel ikke ha så mye å bety????

Ikke hør på meg.....jeg har ikke peiling altså......!!!

Skrevet

Ehh....nå har ikke jeg greie på bil....men.....Dersom bilen din er bakhjulsdrevet.....og det ene sommerdekket er på en av bakhjulene, kan det vel gå ille?!? Men dersom det er fremme, kan det vel ikke ha så mye å bety????

Ikke hør på meg.....jeg har ikke peiling altså......!!!

Jeg har heller ikke peiling så derfor tør jeg ikke å kjøre. Det er en kjempebratt bakke opp til bensinstasjonen og lyskryss på toppen og hvis jeg da må vente på grønt midt i bakken, jeg vet ikke hva som skjer.

Skrevet

Vi kjørte med to sommerdekk og to vinterdekk i fjor.

Fare for at en sklir mer i glatte svinger , så kjør forsiktig da i allefall.

Mer kan jeg ikke si, jeg kjører ikke selv.

Skrevet

Jeg har heller ikke peiling så derfor tør jeg ikke å kjøre. Det er en kjempebratt bakke opp til bensinstasjonen og lyskryss på toppen og hvis jeg da må vente på grønt midt i bakken, jeg vet ikke hva som skjer.

Vent til bedre tider....det er mitt råd! Jeg er like glad hver gang jeg kommer meg levende fra en kjøretur på glatta......midt på flateste jæren!

Skrevet

Vi kjørte med to sommerdekk og to vinterdekk i fjor.

Fare for at en sklir mer i glatte svinger , så kjør forsiktig da i allefall.

Mer kan jeg ikke si, jeg kjører ikke selv.

Jeg får ta storrunden rundt til bensinstasjonen da. Kjedelig altså.

Skrevet

Jeg får ta storrunden rundt til bensinstasjonen da. Kjedelig altså.

Kan du ikke få noen til å kjøpe sånn "kjetting på boks" før du drar dit da?

Skrevet

Vent til bedre tider....det er mitt råd! Jeg er like glad hver gang jeg kommer meg levende fra en kjøretur på glatta......midt på flateste jæren!

Det er et godt råd tror jeg. Men det er kjedelig å ikke ha bil da.

Skrevet

Kan du ikke få noen til å kjøpe sånn "kjetting på boks" før du drar dit da?

Hva er det? Jeg er helt dust når det gjelder bil. Jeg kan bare fylle bensin....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...