Gå til innhold

Hva er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstadiet til Alzheimer tror jeg så sånn ut på MR...men ikke sikker

Mange ting ser slik ut. Det er umulig å vite før man har tatt flere undersøkelser.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

24

• Lurveline

13

• mil1365380270

5

• skorpionfisken

2

Skrevet

Mange ting ser slik ut. Det er umulig å vite før man har tatt flere undersøkelser.

Herregud....forstadiet på altzheimer???? Jeg er 21 år!!!!!!

Skrevet

Herregud....forstadiet på altzheimer???? Jeg er 21 år!!!!!!

Det kan være mange ting og det kan være tette bihuler og Altzheimer har du nok ikke i alder av 21

Skrevet

Jeg har fått ny time hos legen min. Han mente at jeg skulle få time etter jul! Det gikk ikke jeg med på. Skulle jeg liksom gå hele julen å bekjymre meg???? Jeg ringte og forlangte en time så snart som mulig! Skal om 1 uke!

Leger er noen arogante tullinger, som ikke eiger pasientkontakt!!!!!

Skal pokker være glad dersom vi kan holde oss langt borte fra dem!!!!

Ikke alle som er arrogante, heldigvis :-) Helt forferdeligå gå og vente sånn, man tenker jo det verste uansett. Bra du satte ned foten og fikk time før Jul:-)

Skrevet

Ikke alle som er arrogante, heldigvis :-) Helt forferdeligå gå og vente sånn, man tenker jo det verste uansett. Bra du satte ned foten og fikk time før Jul:-)

Uff.....ja, jeg tenker det verste!! Tenk vist det er en svults, eller noe..... Jeg tenker alltid det verste!

Jeg har studert litt selv over noen symptom som jeg har, har i grunnen kommet frem til et "svar"....som stemmer med de sorte flekkene og symptomene mine...

Er det galt av meg å slenge anatom,i boka mi i bordet til legen, og fortelle om min teori??? .....eller vil det virke teit????

Skrevet

Uff.....ja, jeg tenker det verste!! Tenk vist det er en svults, eller noe..... Jeg tenker alltid det verste!

Jeg har studert litt selv over noen symptom som jeg har, har i grunnen kommet frem til et "svar"....som stemmer med de sorte flekkene og symptomene mine...

Er det galt av meg å slenge anatom,i boka mi i bordet til legen, og fortelle om min teori??? .....eller vil det virke teit????

Kanskje ikke akkurat banke i bordet, men å si du har lest, og spørre om det kan være riktig diagnose, kan jeg ikke se noe feil med. Nå er jo de fleste leger vant til at pasienter innhenter informasjon om symptomer og sykdom selv.

Men jeg tror jeg ville vært ydmyk, ikke bra å komme på kant med legen. Burde ikke vært sånn at man må ta hensyn til det, men de er bare mennesker de også.

Og ta med at det ikke trenger å være skygger på de nye bildene når du utreder deg selv, da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...