Gå til innhold

Hvis det blir flykaos til jul...

Anbefalte innlegg

Gjest lillemeg jenta
Skrevet

Hva skal jeg gjøre hvis det blir flykaos til jul og flyene ikke går til avtalt tid eller blir kansellert?

Har jeg rett til å få alle pengene tilbake som jeg har betalt for flyreisen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du får pengene tilbake eller booket deg over på et annet fly kommer helt annpå om det er sas eller norwegian du reiser med.

Norwegian gir ingen penger tilbake eller ny billett.

Med sas kan du få booket deg over på et annet fly.

Skrevet

Jeg er veldig spent på om jeg kommer meg avgårde på min reise. Jeg skal reise til utlandet i begynnelsen av desember og være borte en uke.

Håper ikke dette fly kaoset der sør på varer så lenge.

(at ikke østlendingene kan lære seg å takle snøvær. Her nord er det da aldri problemer hvis det kommer litt snø. Det gjelder både på veiene med biler og med fly)

Skrevet

Jeg er veldig spent på om jeg kommer meg avgårde på min reise. Jeg skal reise til utlandet i begynnelsen av desember og være borte en uke.

Håper ikke dette fly kaoset der sør på varer så lenge.

(at ikke østlendingene kan lære seg å takle snøvær. Her nord er det da aldri problemer hvis det kommer litt snø. Det gjelder både på veiene med biler og med fly)

Bevares.

Der pappa'n til minstemann bor nordpå blir det så kaos at ikke ungen kommer på skolen hvis det er dårlig vær. Skolebussen er redd for å kjøre av veien pga vinden.

Gjest ikkeno lenger.
Skrevet

Det må for i svarte gå an å utdanne noen flere flygeledere i dette landet, slik at vi unngår at en håndfull mennesker kan "regjere" som de vil ?!

Jeg skjønner

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg har bestillt flybill hos norwegian på lillejulaften. Så hvis det blir noe tull så får jeg verken pengene tilbake eller ny reise. Da må lille jeg tilbringe jula mutters alene på studenthybelen min..

Jeg håper så inderlig at det ikke blir noe tull!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...