Gå til innhold

Lagerfeld for folket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte det ikke før det var over jeg! :)

Jeg trodde de store bannerne og plakatene handlet om at Lagerfeld var modell rett og slett.

Da jeg hadde ruslet rundt i butikken og styrte mot kassen med dagens dont i armene, gikk jeg forbi noen klær jeg hadde oversett, deriblant et plagg jeg bare _så_ var mitt. Lekkert!

Der og da skjønte jeg ikke at jeg kjøpte et designerplagg - det gjorde jeg først etter at media bablet om 'saken'. Morsomt, synes jeg - dersom design signert av Lagerfeld betyr noe. Hehe, det gjør jo det, bittelitt, for ei som ikke har gjennomført designergarderobe akkurat.

Skrevet

Jeg trodde de store bannerne og plakatene handlet om at Lagerfeld var modell rett og slett.

Da jeg hadde ruslet rundt i butikken og styrte mot kassen med dagens dont i armene, gikk jeg forbi noen klær jeg hadde oversett, deriblant et plagg jeg bare _så_ var mitt. Lekkert!

Der og da skjønte jeg ikke at jeg kjøpte et designerplagg - det gjorde jeg først etter at media bablet om 'saken'. Morsomt, synes jeg - dersom design signert av Lagerfeld betyr noe. Hehe, det gjør jo det, bittelitt, for ei som ikke har gjennomført designergarderobe akkurat.

Bare det å kalle det du har en garderobe, er sterkt - spør du meg! :-)

Skrevet

enig, det er litt morsomt å ha et plagg designet av han uten å måtte betale Gucci prisene (eller var det Chanel han var designer for? husker ikke). Jeg fant et ganske lekkert skjørt som jeg kjøpte.

Skrevet

hadde lyst på den jakken til 1000;- men de hadde den ikke i min størrelse ;(

Skrevet

hadde lyst på den jakken til 1000;- men de hadde den ikke i min størrelse ;(

Men i min! *glis*

Skrevet

Bare det å kalle det du har en garderobe, er sterkt - spør du meg! :-)

*host*

Skrevet

*host*

Egentlig - når jeg leste det jeg skrev - så ser det ut som jeg kritiserer din garderobe...det jeg vil si er;

DEt er tøft og sterkt at du har såpass med klær at du kan kalle det en garderobe....

*svett* :)

Skrevet

Egentlig - når jeg leste det jeg skrev - så ser det ut som jeg kritiserer din garderobe...det jeg vil si er;

DEt er tøft og sterkt at du har såpass med klær at du kan kalle det en garderobe....

*svett* :)

Skjønte det første gangen, søtnos.

Skrevet

enig, det er litt morsomt å ha et plagg designet av han uten å måtte betale Gucci prisene (eller var det Chanel han var designer for? husker ikke). Jeg fant et ganske lekkert skjørt som jeg kjøpte.

Jeg så en antydning på 30 ganger så dyrt i Paris-husene. Hoho.

hare1365380455
Skrevet

Å, var det det reklamen var for...

Angela1365380318
Skrevet

Carl Lagerfield har gjort mye for god design opp gjennom tidene. Nå er han sjefs designer for Charnel, IKKE Gucci.

Angela1365380318
Skrevet

Jepp, en bukse til meg og julepresang til typen. Hadde merket av fredag den 12. kl 10 i fikofaksen for lenge siden, men måtte jobbe, kom på h&m kl 2 og da var mye helt borte og få størelser igjen på det meste.

Trodde jeg var den eneste som "kjente min Lagerfiled" hvor jeg bor, men jeg tror det var all prèn som fikk folket dit, mesteparten aner nok ikke hvem han er, og det irriterer meg når jeg ser folk i vesker og belter, jeg burde nok tatt fri den dagen..

Skrevet

Carl Lagerfield har gjort mye for god design opp gjennom tidene. Nå er han sjefs designer for Charnel, IKKE Gucci.

KKKKKKarl Lagerfeld ja.

Skrevet

hvordan skjørt? var dere flere enn ett?

Skrevet

hvordan skjørt? var dere flere enn ett?

skrev jeg skjørt? mente kjole, må ha gått litt fort da jeg skrev innlegget. Kjolen er sort, i silkeaktig stoff. Der jeg bor gikk alt veldig fort, tror det er lite igjen nå, hvis i det hele tatt noe. Men her kan du se kolleksjonen:

http://www.hm.com/no/start/start/index.jsp#

Skrevet

skrev jeg skjørt? mente kjole, må ha gått litt fort da jeg skrev innlegget. Kjolen er sort, i silkeaktig stoff. Der jeg bor gikk alt veldig fort, tror det er lite igjen nå, hvis i det hele tatt noe. Men her kan du se kolleksjonen:

http://www.hm.com/no/start/start/index.jsp#

jeg var i oslo når det åpna, eller dvs kl 14 om dagen, og da var mye utplukket.. men siden jeg var i oslo og skulle shoppe hele dagen var det fullt sortiment på oslo city igjen når jeg kom dit pga nye suppleringer.. kjekt! men jeg ble litt skuffet over klæra. liker stilen hans, men syns det var mye som så "sluskete" ut! jeg så bare et skjørt i kolleksjonen, derfor jeg lurte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...