Gå til innhold

Damer: En aftershave/parfyme som lukter godt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse førjulstider: Hvilken Aftershave/Herreparfyme synes DU lukter meget godt?

Mitt svar: Mange, men Cacharel er blant favorittene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen overhodet. Parfyme er ekkelt.

Ren og alminnelig kroppslukt, der har du det.

blitz1365380771
Skrevet

Enig med favn i at ren kroppslukt er best. Men skal man absulott bruke noe så skal den passe til - og sammen med, din personlige lkroppsukt. Derfor er det nesten ikke mulig å gi råd om dette. Det som lukter godt på èn lukter dritt på en annen..

Gjest meghania
Skrevet

Jeg syns det er best uten..

Roma!!!! Herregud, den lukten er så deilig at jeg ble med en hjem en gang fordi det lukta så godt av den... Litt flau, men han var helt ok ellers også altså..

Skrevet

Roma!!!! Herregud, den lukten er så deilig at jeg ble med en hjem en gang fordi det lukta så godt av den... Litt flau, men han var helt ok ellers også altså..

Skjønner deg godt ;)

Roma lukter helt uimotståelig...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Skjønner deg godt ;)

Roma lukter helt uimotståelig...

Ja, herregud.. Helt sykt god. Han jeg ble med hjem (vi roter fortsatt litt) bruker fortsatt Roma....

Gjest strippejenta ;-)
Skrevet

Ja, herregud.. Helt sykt god. Han jeg ble med hjem (vi roter fortsatt litt) bruker fortsatt Roma....

Kjøpte Roma parfyme til begge da vi fant ut det minte oss på lapdancen vi fikk på tur i USA, dama luktet svakt av noe lignende iallefall og siden det var en positiv greie for oss begge så (ikke tale om at bare han skulle få lapdance ;-) )

Skrevet

Min bruker den også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...