Gå til innhold

Trond Viggo

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sang en voggesang på Beat for Beat nettopp som jeg ikke hadde hørt på mange år. Noen som har teksten? Jeg husker bare bruddstykker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva husker du av teksten da? Jeg sov halve programmet ;o)

Skrevet

Det er om natten du skal sove, Dorthe!

Skrevet

Det er om natten du skal sove, Dorthe!

Dette var andre napp i dag. LOL, jeg sovner når jeg skal se tv, før i dag sovnet jeg fra Oprah.

Skrevet

Det er jo en voggesang, så. :-)

Skrevet

Det er jo en voggesang, så. :-)

He he he. Kanskje det var derfor jeg sov så innmari godt

Skrevet

Jeg blir mer og mer Trond Viggo fan :-)

Jeg blir bare mindre og mindre Trond Viggo-fan...

Skrevet

Jeg blir mer og mer Trond Viggo fan :-)

Trond Viggo er konge!

Skrevet

"Veien tilbake er blitt for bratt. Drømmene lever bare i natt" eller noe sånn.

Skrevet

"Veien tilbake er blitt for bratt. Drømmene lever bare i natt" eller noe sånn.

Den kan jeg ikke og jeg som kan så mange

Skrevet

Ahh, takk! :)

Så nå at den listen ikke ser ut til å ha vært oppdatert på evigheter :(

Men du kan iallefall, om du gidder, spole deg gjennom episoden på nett (finner det et sted der på samme site), evt sjekke reprisen til helgen :) Det var en sang som iallefall Gisle Børge sa var favoritten hans da han var ti år og bad Trond Viggo så pent om å synge :)

Skrevet

Trond Viggo er konge!

Det er vi som har skjønt det!

Skrevet

Trond Viggo er en kjernekar. Husker han fra jeg var liten. Hvordan han løp rundt inne i tarmer og det som var, før han kom seg inn på soverommet sitt og pusset tennene til denne forvokste rotta med det klingende navnet Flode.

Jeg elsker den sangen: Puss, puss, så får du en suss, puss så får du en suss, hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss.

En av mine yndlingssanger det der.

Jeg liker Trond Viggo så godt at hvis jeg noen gang møter sjarmtrollet på byen så skal han få hedersinnbydelse til neste års festivitas.

Front seat, baby!

Skrevet

Trond Viggo er en kjernekar. Husker han fra jeg var liten. Hvordan han løp rundt inne i tarmer og det som var, før han kom seg inn på soverommet sitt og pusset tennene til denne forvokste rotta med det klingende navnet Flode.

Jeg elsker den sangen: Puss, puss, så får du en suss, puss så får du en suss, hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss.

En av mine yndlingssanger det der.

Jeg liker Trond Viggo så godt at hvis jeg noen gang møter sjarmtrollet på byen så skal han få hedersinnbydelse til neste års festivitas.

Front seat, baby!

Flode er en flodhest, skjønner du vel. Flod-e. :-)

Rotte, du mæssom.. hø!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Trond Viggo er konge!

Skulle akkurat til å si det samme. Trond Viggo er konge!

Skrevet

Fant bare dette; Sov lille mann, du har så mye å sove på. La tunge tanker få hvile i fred. Veien tilbake er blitt for bratt, drømmene lever bare i natt"

og denne lille linken

http://nabo.nb.no/trip?_t=0&_b=SANGINDEX&_r=38294

Den heter visst "Din siste natt", men finner ikke noe ved å søke på den tittelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...