Gå til innhold

Innvandringsdebatten i Holmgang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt feil.

Publikumsavstemninga fortalte ikke noe annet enn at det var jævla vanskelig å få tak i taxi mellom klokken 21:45 og klokken 22:30 på tirsdag.

Innringerne vi hører på direkten sier vel alt om hva slags folk som faktisk sitter og avgir sine stemmer til Holmgang.

Jeg sikter ikke til innringerene, men som jeg skrev til avstemningen. Hvor resultatet var 97% oppslutning om det syn Hagen forfekter.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Goliath

8

• ShitDiddelyDo

8

• Champagne

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er en så naiv jente, at jeg faktisk mener at man kanskje burde gå litt stille i dørene når man er på tv i sitt nye hjemland.

Jeg ville eks. ikke hauset opp den norske kristendommen på iransk tv, hvis jeg ville bo der.

Og jeg er fullt klar over at det ikke gjelder alle, og der ligger noe av problemet. Noen ødelegger for mange.

Jeg er f.eks. mot abort i noen tilfeller, men tier om det til alle jeg møter.

Jeg aner ikke hvem han er, men for alt det jeg vet så kan han være født her, og like norsk som deg og meg.

Det er da ikke vanskelig å finne religiøse idioter (av en hvilken som helst type) til å si idiotiske ting på TV.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg sikter ikke til innringerene, men som jeg skrev til avstemningen. Hvor resultatet var 97% oppslutning om det syn Hagen forfekter.

Og hvis spørsmålet var "vil du betale mindre skatt" eller "har du lyst å vinne 1 million i Lotto" så ville 100% stemt "JA".

Skrevet

Og hvis spørsmålet var "vil du betale mindre skatt" eller "har du lyst å vinne 1 million i Lotto" så ville 100% stemt "JA".

Neppe 100%, for du skulle antagelig ringt inn for å kverulert over det også.

Skrevet

Neppe 100%, for du skulle antagelig ringt inn for å kverulert over det også.

Beklager, de av oss som har mer enn én hjernecelle gidder ikke å ringe inn til slikt vås, derfor blir også resultatene deretter, fordi folk som deg sender SMS.

Skrevet

Beklager, de av oss som har mer enn én hjernecelle gidder ikke å ringe inn til slikt vås, derfor blir også resultatene deretter, fordi folk som deg sender SMS.

Nei, og stenge alle vinduer til virkeligheten er i grunn ditt varemerke nr.1.

Skrevet

Nei, og stenge alle vinduer til virkeligheten er i grunn ditt varemerke nr.1.

Ja, for deg er nok Holmgang så nær virkeligheten som du noensinne kommer.

Skrevet

Så ikke Holmgang, men la iallefall merke til dette innlegget imorges:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255181

Du må aldri glemme at Holmgang er et program som for et par uker siden hadde følgende tema:

"2 av 3 kvinner har sexhjelpemidler. Er ikke mannen lenger bra nok for kvinnen?".

Med andre ord et meget troverdig program.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem han er, men for alt det jeg vet så kan han være født her, og like norsk som deg og meg.

Det er da ikke vanskelig å finne religiøse idioter (av en hvilken som helst type) til å si idiotiske ting på TV.

Med vennlig hilsen

Nei, vet ikke om han er født her, men det spiller ingen rolle, han er jo norsk nå uansett.

Så da er vi enige om at han er en idiot?

Godt!

Skrevet

Ja, for deg er nok Holmgang så nær virkeligheten som du noensinne kommer.

Trodde du likte Holmgang. I likhet med deg her på DOL må dine meningsfeller også der skrike og huie mot stort sett alle de andre, inkludert seerne.

Skrevet

Nei, vet ikke om han er født her, men det spiller ingen rolle, han er jo norsk nå uansett.

Så da er vi enige om at han er en idiot?

Godt!

Selvsagt er mannen en idiot. (Under forutsetning av at han blir gjengitt korrekt - jeg så ikke programmet.)

Hvis du hadde sette en "norsk, kristen mann" uttale akkurat det samme så ville du ikke tenkt "slik er alle nordmenn", eller "slik er alle kristne" eller "slik er alle menn".

Problemet er at siden mange ikke kjenner muslimer godt, så tror de at "alle muslimer er slik", akkurat som mange folk trodde at "alle jøder er slik" for 70 år siden.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Trodde du likte Holmgang. I likhet med deg her på DOL må dine meningsfeller også der skrike og huie mot stort sett alle de andre, inkludert seerne.

Meningsløst skrik overlater jeg til deg. Det er din ubestridte arena.

Skrevet

Du må aldri glemme at Holmgang er et program som for et par uker siden hadde følgende tema:

"2 av 3 kvinner har sexhjelpemidler. Er ikke mannen lenger bra nok for kvinnen?".

*chuckle*

Skrevet

Så oppattt som mange kvinner i lenger tid har vært av home-parties med løskukker rundt omkring i landet, er det rart at temaet ikke har kommet opp i stortinget:-)

Skrevet

Så oppattt som mange kvinner i lenger tid har vært av home-parties med løskukker rundt omkring i landet, er det rart at temaet ikke har kommet opp i stortinget:-)

Apeltun Sæhle har nok vurdert å ta opp problemet.

Skrevet

Yes, fordi de ikke er å få kjøpt store nok.

Skrevet

Kan se for meg stortingsinnlegget; "Grunner til å forby sex-leketøy" hvor man går inn på fordeler og ulemper..eller hva de nå gjør på Stortinget *grin*

Skrevet

Kan se for meg stortingsinnlegget; "Grunner til å forby sex-leketøy" hvor man går inn på fordeler og ulemper..eller hva de nå gjør på Stortinget *grin*

Ser for meg meheèt Apeltun Sæhle i den debatten. :)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Var han ikke leder for islamsk råd da? Om fleteparten av muslimene ville vært uenige med ham så burde de da heller funnet en annen leder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...