Gjest imprealisten ? Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Kan noen hjelpe meg med ordet imprealisme og hva det betyr ? Har lett i både fremmedordbok og synonymordbok.... 0 Siter
Sør Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Forsøk imperialisme! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg mener det skrives imperealisme, dvs. med en "e" etter "p". Finner du det i fremmedordboka da? Jeg har ingen fremmedordbok, nemlig. Og nå lurer jeg også på hva det betyr! 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Forsøk imperialisme! Med vennlig hilsen Ja, slik skrives det, ja. Jeg var liksom ikke helt fornøyd da jeg anbefalte å se på imperealisme... 0 Siter
Sør Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg mener det skrives imperealisme, dvs. med en "e" etter "p". Finner du det i fremmedordboka da? Jeg har ingen fremmedordbok, nemlig. Og nå lurer jeg også på hva det betyr! s [-n,-r,-ne] politikk som tar sikte på å dominere el. underlegge seg og utnytte andre land Kilde: Clue Oppslag Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest imperialisme Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Forsøk imperialisme! Med vennlig hilsen Takker for den ! :-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.