ShitDiddelyDo Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hehe... du kan vel legge til en ca 60 dager, i valgfri retning, så er du litt nærmere bursdagen min Jeg mente at jeg var fryktelig nære, ja! Du har forresten stående invitasjon til sommerens gjeddefestivitas. 0 Siter
Line Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Jeg mente at jeg var fryktelig nære, ja! Du har forresten stående invitasjon til sommerens gjeddefestivitas. Gjeddefestivitas ja... hehe... kan hende jeg tar deg på ordet! Om ikke annet så må vi jo ha den årlige Odalsølen vår, eller hur? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Enig med du! Øl er godt, men den første ølen er av en eller annen grunn veldig sjeldent god. I morgen blir det hvitvin, tenker jeg. Har funnet tidenes desidert beste hvitvin, så den er innkjøpt. Det er en australsk Rieslingvin, men navnet husker jeg ikke. GWR eller noe i den duren, kanskje. Nei, nå er det natta for de som kan sove. Du får ha ei fin ei selv, så prates vi! Nattaklæm fra Sov godt, og kos deg voldsomt i morgen. Klem 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Gjeddefestivitas ja... hehe... kan hende jeg tar deg på ordet! Om ikke annet så må vi jo ha den årlige Odalsølen vår, eller hur? Jupp, den odalsøl'en er alltid trivsel! 0 Siter
tonie Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Det finnes ikke morsomme selskapesleker. Selskapsleker er The Nr.1 Party-Killer. Finn heller på noe annet. Hvis du ikke kan, la for guds skyld være å iføre folk kaninører. 0 Siter
Line Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Det finnes ikke morsomme selskapesleker. Selskapsleker er The Nr.1 Party-Killer. Finn heller på noe annet. Hvis du ikke kan, la for guds skyld være å iføre folk kaninører. Hehe... ja, de kaninørene står vi glatt over Tenker vi heller tar tingene som de kommer jeg, med de innspill og utfall det vil få. Det kommer en salig blanding av folk fra hele landet, så det ligger an til å bli trivelig lell! Nå kom avisbudet, så da er det vel strengt tatt på tide å ta natta... 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Morderleken! Moahahaha! vi kalte det for mafiaen når vi gikk på skolen, men gøy er det 0 Siter
msna Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Kyss klapp og klem slo godt an sist jeg deltok i en selskapslek. 0 Siter
Line Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Kyss klapp og klem slo godt an sist jeg deltok i en selskapslek. Jeg tror vi står over, jeg... de fleste som kommer er passert 30, så alderen med kyss, klapp og klem har de nok passert ) 0 Siter
Gjest barnlig Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg tror vi står over, jeg... de fleste som kommer er passert 30, så alderen med kyss, klapp og klem har de nok passert ) Nettopp derfor kan det være morsomt! Vel å merke når promillen har nådd visse høyder:o) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Kyss klapp og klem slo godt an sist jeg deltok i en selskapslek. husker ikke hva kyss klapp og klem er - kan du forklare ? 0 Siter
amber sun Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Derfor er det hyggeligere om folk får skravle og drikke i fred! Helt enig! Selskapsleker er drepen. Vil du at folk skal hygge seg, så la dem få spise, drikke og skravle. Ikke ødelegg med "nå skal vi ha selskapsleker, dere!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.