Gå til innhold

Morsomme selskapsleker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

du kan vel legge til en ca 60 dager, i valgfri retning, så er du litt nærmere bursdagen min ;)

Jeg mente at jeg var fryktelig nære, ja! :)

Du har forresten stående invitasjon til sommerens gjeddefestivitas. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente at jeg var fryktelig nære, ja! :)

Du har forresten stående invitasjon til sommerens gjeddefestivitas. :)

Gjeddefestivitas ja... hehe... kan hende jeg tar deg på ordet! Om ikke annet så må vi jo ha den årlige Odalsølen vår, eller hur? :)

Skrevet

Enig med du!

Øl er godt, men den første ølen er av en eller annen grunn veldig sjeldent god.

I morgen blir det hvitvin, tenker jeg. Har funnet tidenes desidert beste hvitvin, så den er innkjøpt. Det er en australsk Rieslingvin, men navnet husker jeg ikke. GWR eller noe i den duren, kanskje.

Nei, nå er det natta for de som kan sove. Du får ha ei fin ei selv, så prates vi!

Nattaklæm fra

Sov godt, og kos deg voldsomt i morgen. :)

Klem

Skrevet

Gjeddefestivitas ja... hehe... kan hende jeg tar deg på ordet! Om ikke annet så må vi jo ha den årlige Odalsølen vår, eller hur? :)

Jupp, den odalsøl'en er alltid trivsel! :)

Skrevet

Det finnes ikke morsomme selskapesleker. Selskapsleker er The Nr.1 Party-Killer. Finn heller på noe annet. Hvis du ikke kan, la for guds skyld være å iføre folk kaninører.

Skrevet

Det finnes ikke morsomme selskapesleker. Selskapsleker er The Nr.1 Party-Killer. Finn heller på noe annet. Hvis du ikke kan, la for guds skyld være å iføre folk kaninører.

Hehe... ja, de kaninørene står vi glatt over :)

Tenker vi heller tar tingene som de kommer jeg, med de innspill og utfall det vil få. Det kommer en salig blanding av folk fra hele landet, så det ligger an til å bli trivelig lell!

Nå kom avisbudet, så da er det vel strengt tatt på tide å ta natta...

Skrevet

Morderleken! Moahahaha!

vi kalte det for mafiaen når vi gikk på skolen, men gøy er det ;)

Skrevet

Kyss klapp og klem slo godt an sist jeg deltok i en selskapslek.

Jeg tror vi står over, jeg... de fleste som kommer er passert 30, så alderen med kyss, klapp og klem har de nok passert ;)

:o)

Skrevet

Jeg tror vi står over, jeg... de fleste som kommer er passert 30, så alderen med kyss, klapp og klem har de nok passert ;)

:o)

Nettopp derfor kan det være morsomt! Vel å merke når promillen har nådd visse høyder:o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kyss klapp og klem slo godt an sist jeg deltok i en selskapslek.

husker ikke hva kyss klapp og klem er - kan du forklare ?

Skrevet

Derfor er det hyggeligere om folk får skravle og drikke i fred! ;)

Helt enig!

Selskapsleker er drepen.

Vil du at folk skal hygge seg, så la dem få spise, drikke og skravle. Ikke ødelegg med "nå skal vi ha selskapsleker, dere!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...