oslojente84 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei. Jeg er en 20 år gammel jente som for 2 uker siden fikk stikkende smerter bak det høyre kneet mitt. Dette varte i ca èn uke før jeg fikk skikkelig vondt helt fra låret og ned i foten. Mistet nesten følelsen i storståa helt. Så fikk jeg veldig vondt i korsryggen samt stikking i bryst (har hørt sånt kan komme psykisk) for jeg har vært helt sykt redd for å ha blodpropp. Etter leggsmerten. Jeg hverken røyker, drikker eller tar P-piller og er ikke overvektig. Nå har beinet mitt gitt seg og føles bra. Bortsett fra denne stikkingen jeg har i brystet og det er en brennende følelse der det stikker. (Også i benet da det var vondt der) Det er ett punkt jeg også har vondt i armen (hatt i èn uke) og har nesten mista følelsen i lillefingeren. Avføringen den siste uka har vært litt gulaktig og løs, men ikke diarè. Legen trodde kanskje det kunne være prolaps, men skal man ikke da ha sykelig vondt? Jeg har ikke SÅ vondt. Har tenkt på virus eller en bakterie. Flytter også til utland om 11 dager, så nå sliter jeg litt =( Høres nesten ut som hypokonder jeg nå, men dette er fysisk altså. Noen tips? Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/165480-stikking-i-bryst-og-dovenhet-i-fot-og-h%C3%A5nd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.