Gå til innhold

KrF-politikersønn frister T5PC-taperne

Anbefalte innlegg

"Den nylig vrakede KrF-toppen Anita Apelthun Sæles sønn, Finn Ørjan Sæle (29), frister nå folk som har tapt penger på T5PC, til å bli med i et nytt nettverksselskap."

"Finn Ørjan Sæle var tidligere aktiv i nettverksselskapet Nature's Own, sammen med moren."

Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255270

For en familie - moren selger religion, faren selger en reaksjoær avis, og sønnen pyramide!

*imponert*

Fortsetter under...

Uff ja, de bør steines ved byporten. La kristenmannsblodet flyte, korsfest, korsfest, korsfest.

Og gi oss Barabas fri!

Ja, det med å stene folk med byporten kommer jo fra bibelen...

Det var vel de som trodde på en annen gud som skal stenes?

Annonse

Men hvem pokker er *DUMME* nok til å tro på noe slikt?

Med vennlig hilsen

Det er nok ikke uten grunn han har kjøpt kundelisten til T5PC, da får slipper han å bruke tid på å lure folk som ikke er lettlurt. Nå regner jeg med at han skal forsøke å innbille disse stakkars folka at de får mulighet til å få tilbake det de har tapt.

Huff ja, jeg så han på TV i går (Først og sist?) og han framsto som en kynisk fyr som klarer å innbille folket at han gjør dem en tjeneste.

Jeg synes han virket mer som en patetisk ekling, som hverken var veltalende eller intelligent. Jeg hadde aldri noensinne kjøpt noe som helst av den fyren.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...