Kvinna Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Hvilken butikk kan du ikke klare deg uten? Hvorfor? Er det en kjedebutikk, eller en liten selvstendig en? ...og ikke minst- hva kjøper du der? Nysgjerrig hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Skobutikker - ikke en spesiell, men skobutikker generelt, jeg er litt, vel, hekta på sko... Butikken Infinity. - de har så utrolig mye kule klær at jeg alltid må innom når jeg er på Kvadrat. Har funnet flere uvanlige og lekre ting der. 0 Siter
Gjest tut es fur Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 guess, som de for faen ikke har her i landet.. urban outfitters, som de selvfølgelig heller ikke har victoria secret, jeg fatter ikke hvorfor man ikke har det her, har de det i europa el storbritania mon tro? oasis så for meg blir det mye nettshopping, med høye tollpriser, grøss.... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 guess, som de for faen ikke har her i landet.. urban outfitters, som de selvfølgelig heller ikke har victoria secret, jeg fatter ikke hvorfor man ikke har det her, har de det i europa el storbritania mon tro? oasis så for meg blir det mye nettshopping, med høye tollpriser, grøss.... Dorothy Perkins.. Ikke her i landet det heller.. 0 Siter
noami Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 guess, som de for faen ikke har her i landet.. urban outfitters, som de selvfølgelig heller ikke har victoria secret, jeg fatter ikke hvorfor man ikke har det her, har de det i europa el storbritania mon tro? oasis så for meg blir det mye nettshopping, med høye tollpriser, grøss.... Har dessverre kun VS i USA/Canada etter det jeg har forstått Pga mye drit med UPS har jeg nå sluttet å handle der..har ikke besøkt websiden til VS på hm....4 mnd nå....*sniff* Men jo..de har mye dritstilig *sukk* 0 Siter
Reg@l Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Gymboree på Regent street i London. Kjøper stilige klær til Knotten der. 0 Siter
annegunn Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Gymboree på Regent street i London. Kjøper stilige klær til Knotten der. Vet du at Gymboree trekker seg ut av Storbritannia og Irland? * Sukker tungt * 0 Siter
annegunn Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Marks & Spencer. Har ikke undertøy fra andre butikker, 75D i norske butikker passer ikke eller eller fullstendig kjerring. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Skobutikker - ikke en spesiell, men skobutikker generelt, jeg er litt, vel, hekta på sko... Butikken Infinity. - de har så utrolig mye kule klær at jeg alltid må innom når jeg er på Kvadrat. Har funnet flere uvanlige og lekre ting der. Jeg har også en greie for sko.. her er link til mitt favorittmerke ;o) http://www.bubetti.dk/ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 guess, som de for faen ikke har her i landet.. urban outfitters, som de selvfølgelig heller ikke har victoria secret, jeg fatter ikke hvorfor man ikke har det her, har de det i europa el storbritania mon tro? oasis så for meg blir det mye nettshopping, med høye tollpriser, grøss.... de selger jo guess flere steder i norge. 0 Siter
Reg@l Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Vet du at Gymboree trekker seg ut av Storbritannia og Irland? * Sukker tungt * *Hyyyyler* Og jeg som har investert i ny bil og ikke kommer til å se London på alt for lenge. Jaja... Sånn er livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.