Gå til innhold

Hva har skejdd med ansiktet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest det lurer jeg veldig  på
Skrevet

Jeg våknet i dag og pluteslig er jeg helt rød i ansiktet. Ser ut som jeg er skikkelig solbrent. Det har vært sånn siden jeg våknet idag og jeg er enda like rød. Hva i all verden kan det skyldes? Jeg har ikke vært noe særlig ute i solen så jeg er ganske sikker på at jeg ikke solbrent. Jeg er ganske varm i ansiktet også, men jeg har ikke feber eller noe slikt og er ellers frisk.

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Allergi? Støv/annet? Bytt sengetøy, og vask det uten skyllemiddel (og med vaskemiddel uten parfyme).

hare1365380455
Skrevet

Allergi? Støv/annet? Bytt sengetøy, og vask det uten skyllemiddel (og med vaskemiddel uten parfyme).

Har du en katt/hund som har sovet i senga di?

Skrevet

Har du en katt/hund som har sovet i senga di?

nei har ingen dyr, tror heller ikke det er vaskepulveret, har brukt det samme i alle år. Veldig rart dette her.

Skrevet

nei har ingen dyr, tror heller ikke det er vaskepulveret, har brukt det samme i alle år. Veldig rart dette her.

Har du spist mat du ikke pleier å spise?

Reker? Andre skalldyr? Champignon? Uvanlige konserveringsmiddel/farge i mat/brus?

Eller hadde du bare en merkelig drøm? :D

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg blir flammende rød når jeg har nytt sengetøy, selv om jeg har vasket det godt.

Det må være ett eller annet du har reagert på, noe uvanlig du har spist, ny parfyme eller nye klær?

Skrevet

Reker? Andre skalldyr? Champignon? Uvanlige konserveringsmiddel/farge i mat/brus?

Med vennlig hilsen

Har ikke spist noe merkerlig i det siste nei, det eneste jeg kommer på er sånne kirksebær godter som man får kjøpt som smågodt. Har spise mange sånne de 3 siste dagene, noe jeg egentlig aldri spiser men fikk plutselig lyst på sånne. Kan det gi noe alergisk utslag?

Skrevet

Med vennlig hilsen

Forresten jeg er samme person som skrev innlegge, tilfelle du ikke skjønte det:)

hare1365380455
Skrevet

Har ikke spist noe merkerlig i det siste nei, det eneste jeg kommer på er sånne kirksebær godter som man får kjøpt som smågodt. Har spise mange sånne de 3 siste dagene, noe jeg egentlig aldri spiser men fikk plutselig lyst på sånne. Kan det gi noe alergisk utslag?

Vil tro det er noe allergi, ja. Hvordan er det nå? Snakk med legen din på mandag om det ikke går bort.

Skrevet

Hei,

Jeg vil tippe at du er allergisk til fargen i godteriet, eller muligvis en av smaks-ingredientene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vil tro det er noe allergi, ja. Hvordan er det nå? Snakk med legen din på mandag om det ikke går bort.

fortsatt veldig rød og varm. Ser veldig solbrent ut, kanskje jeg har reagert på noen e-stoffer i de godteriene? Da jeg var liten var jeg allergisk til spesielle e-stoffer og fikk utslett som klødde over hele kroppen da jeg fikk i meg de stoffene. Har ikke noe utslett på resten av kroppen nå så jeg vet ikke om dette har noe sammenheng i det hele tatt.

hare1365380455
Skrevet

fortsatt veldig rød og varm. Ser veldig solbrent ut, kanskje jeg har reagert på noen e-stoffer i de godteriene? Da jeg var liten var jeg allergisk til spesielle e-stoffer og fikk utslett som klødde over hele kroppen da jeg fikk i meg de stoffene. Har ikke noe utslett på resten av kroppen nå så jeg vet ikke om dette har noe sammenheng i det hele tatt.

Vanskelig å vite. Se hvordan det er i morgen. Og spis vanlig.. Har du forresten fått ny pute? (Du kan jo reagere på materialet.)

Skrevet

Vanskelig å vite. Se hvordan det er i morgen. Og spis vanlig.. Har du forresten fått ny pute? (Du kan jo reagere på materialet.)

Nei, ikke ny pute eller nytt trekk. Ja jeg får se det ann imorgen, dette var ikke særlig moro når jeg skal på byen ikveld:0(

hare1365380455
Skrevet

Nei, ikke ny pute eller nytt trekk. Ja jeg får se det ann imorgen, dette var ikke særlig moro når jeg skal på byen ikveld:0(

Legg kald klut på en stund; kanskje det lindrer litt.

Skrevet

Stikk innom apoteket, og kjøp Clarityn (sjekk med apotekeren først), som er en allergimedisin man får uten resept.

Med vennlig hilsen

hare1365380455
Skrevet

Fant du ut hva det var?

Skrevet

Fant du ut hva det var?

nope, aner ikke. Det kan hende det var e-stoffene i de godteriene jeg hadde spist, det er hvertfall det eneste jeg kommer på. Men det har ihvertfall gått over nå:)

hare1365380455
Skrevet

nope, aner ikke. Det kan hende det var e-stoffene i de godteriene jeg hadde spist, det er hvertfall det eneste jeg kommer på. Men det har ihvertfall gått over nå:)

Det var nå i alle fall godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...